Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Eva

Eva

14-12-2012 om 12:37

(prinsessen)jurken/verkleedkleren

Voor nichtje van 2 1/2 zoek ik een leuke (prinsessen)jurk o.i.d. (misschien iets met tule, niet per se) in maat 104.

Waar vind ik op dit moment iets wat zo'n meisjes vast leuk vindt, niet te duur? (ik heb dan iets van 10-15 euro in gedachten, minder mag ook).

Is voor de kerst...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema?

Geen superkwaliteit, hebben meestal wel zoiets. Of wibra..

marie

marie

14-12-2012 om 13:09

C&a

Hoi
Toevallig zag ik vandaag zoiets bij de C&A hangen:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Comics, cartoons & co/K3/89634/1
Is dat wat je zoekt?

En daarnaast

H&M heeft momenteel glitterjurken met tule voor 15 euro. Geen verkleedkleren, maar dat weet je nichtje niet. In roze, goud, of zwart/donkergrijs. Wel mouwloos.

Kruidvat heeft soms verkleedsetjes voor weinig. Maar dat moet je net treffen. Ik zou inderdaad als je echte verkleedkleren wilt, beginnen bij de Hema. Die beginnen in principe voor grotere kinderen, maar 104 is al een vrij grote maat dus misschien kan het wel.

Hier een link naar de H&m jurk http://www.hm.com/nl/subdepartment/KIDS?Nr=4294944888#Nr=4294944888&N=30270

Groeten,

Temet

Artoek

Kijk eens bij webwinkel Artoek. Die hebben ook altijd leuke verkleedkleren.

Chris

Fiorucci

Fiorucci

14-12-2012 om 17:30

Ehm..

Hema, C&A,H&M, misschien Action.

Mama_Lynn

Mama_Lynn

14-12-2012 om 21:00

Hema

ze kosten 10.25 per setje en ze hebben van alles: ridder, politie, piraat, zuster (gekocht voor mijn nichtje), prinses en een allerliefst drakenpakje wat zoon van de sint gekregen heeft (en hij eindelijk aan durft )

(ik ben toevallig nog bij de hema geweest vanavond om te kijken, ik overweeg het zusterpakje voor de dochter van mijn vriendin die binnenkort 3 wordt).

Lynn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.