Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
rode roos

rode roos

21-04-2010 om 13:12

Schreeuwen in bed

Even een vraagje mijn zoontje is 13 mnd. Nu is hij sinds 2 dagen aan het schreeuwen als hij naar bed moet. Ben ik niet gewend want hij slaapt altijd heel goed. De klok rond. Vanacht heeft hij liggen gillen tot 3 uur en toen geslapen tot 7 uur. het is echt schreeuwen geen aandachts huil. Wat moet ik hier mee. s'middags is het zelfds probleem normaal slaapt hij dan een uur of 3 maar dan is het ook schreeuwen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

21-04-2010 om 17:21

Tja

Heb net een uitzinnig krijsende peuter over een bomvolle braderie naar de fiets gesjouwd. Had het gevoel dat iedereen me 'verkeerd' aankeek. Dochter was in alle staten omdat er niets voor kleine kinderen op de braderie bleek te zijn - ze had zich er blijkbaar van alles bij voorgesteld, behalve tienduizend kraampjes met goedkope kleding en tassen. Ik heb haar nog nooit zo luid meegemaakt en al helemaal niet op straat. Ik schaamde me wezenloos en heb haar waarschijnlijk te hardhandig in de fietsstoel gepropt.
Wat je eraan kunt doen? Ik weet het niet. Het zijn kunsten. Soms denk ik ook dat het huilen om het huilen is. Dochter heeft vandaag al diverse huilbuien gehad, geen duidelijke reden of aanleiding. Zucht. Gelukkig is het vast een fase en zal ze er overheen groeien. Zeg ik dan maar tegen mezelf.
Groetjes
Massi (sterkte, hoor, ik leef met je mee)

Biene M.

Biene M.

21-04-2010 om 19:57

Naar de huisarts

en naar zijn oortjes laten kijken.

Massi Nissa

Massi Nissa

21-04-2010 om 20:01

O gos

Ik zie nu pas dat het kindje van rode roos 13 maanden is, ik las in de gauwigheid drie jaar. Sorry rode roos, let maar niet op mijn mopperverhaal over de braderie!
Inderdaad, tandjes of oortjes zijn de meest gebruikelijke oorzaken. Van beide heb je 's nachts veel meer last, want je ligt en hebt weinig tot geen afleiding. Om te zien of het pijn is, zou je hem vanavond een halve zetpil paracetamol kunnen geven. Slaapt hij door, dan was het misschien toch pijn ergens.
Groetjes
Massi

Kiki

Kiki

22-04-2010 om 10:02

Ach arme jij

verkoudheid keer twee.

Uit ervaring zeg ik 'uitzitten' en dan slapen ze bij mij niet eens met een speen en zijn ze nog aan het donderjagen 's nachts als ze verkouden zijn.

Uiteindelijk zullen wallen wel mode worden, denk je ook niet?

liora

liora

22-04-2010 om 11:07

Aha

Hoi Berber,

Gefeliciteerd!!!!

Heb je vast al geprobeerd, maar een bad met speciale eucalyptus badschuim voor het slapen gaan? Doorgesneden ui naast de bedden?

Heel veel neusspray ook! Je kunt ook die spray met werkzame stof gebruiken. Ja dat moet je doen! Kijk even of ze die al mogen die je kunt kopen, anders kan de apotheek ook eentje maken met lagere concentratie. Maar dat helpt echt want dan gaat de zwelling in de neus weg en kunnen ze weer op de speen sabbelen.

Sterkte!!

En Rode Roos: klinkt enorm als oren. Dus heel veel sprayen en paracetamol en inderdaad naar de huisarts!

Liora

Kiki

Kiki

22-04-2010 om 12:36

Precies berber

wij zijn trendsetters

Rode roos? Ben je al naar de dokter geweest en wat zij hij?

Kiki

Kiki

22-04-2010 om 12:42

Waaat schrijf ik nou

Ik moet ook niet tikken en met zes andere dingen bezig zijn

en wat ZEI hij natuurlijk

liora

liora

23-04-2010 om 23:10

Rode roos

Wat naar allemaal! Ik denk toch dat hij ergens pijn heeft.

Geef hem eens een zetpil paracetamol en kijk of hij dan wel in slaap valt. Als dat zo is, is het dus pijn waardoor hij zo schreeuwt. Helpt paracetamol niet, dan is het misschien angst of zo.

Probeer het eens en laat weten of het helpt ok?

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.