Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Bezorgdemama

Bezorgdemama

08-11-2019 om 23:57

Spons in neus

Mijn dochtertje van 3 jaar heeft een sponsje van 1 bij 2 centimeter in haar neus gestopt.
Nu zijn wij voor de zekerheid naar de HAP geweest en die kon niks zien.
Hij zei dat er niks te zien was dus geen reden tot paniek.
Nu zit het mezelf niet lekker.
Kan dit sponsje misschien ergens vast komen te zitten of "poept" ze het alsnog uit.

Groetjes,

Een bezorgde mama

Jasmijn

Jasmijn

09-11-2019 om 14:55

heb je het gezien?

Ik neem aan dat je het gezien hebt en dat ie daarna foetsie was? Volgens mij komt ie daarna in je keel terecht en zal ze hem opgegeten hebben vermoed ik.
Ik denk dat ze hem gewoon uitpoept.
Mijn moeder heeft met mij een keer bij de HAP gezet omdat ik een fluitje had ingeslikt (zo'n blaasmondje van een uitrol toetertje) Het papieren uitrol ding was al stuk, dus dat had ik eraf gescheurd. Wat er overbleef was een toetertje zo groot al ongeveer een sigaretten filter. Ja en toen bedacht ik dat je ook een leuk geluid kreeg als je eraan zoog, en nog een keer, en nog een keer en toen, floep, toetertje schoot in mijn keel en in een reflex slikte ik hem door
Hij was ook niet te vinden bij het zieken huis (röntgenfoto zelfs) en mijn ouders en broers hebben me nog zitten plagen dat wanneer ik binnenkort een windje zou laten het zou gaan toeteren (ik was iets van 6 jaar). Later nog eens een keer zo'n soort toetertje ingeslikt (ezel) maar toen heb ik maar niets meer gezegd thuis. Nooit wat van gemerkt verder trouwens.

Mijn dochter had een keer een besje in haar neus gestopt, die kon ik zien zitten maar kreeg ik er niet uit. Wij op pad naar de huisartsen post (lopend) maar na 1 straat begon het keihard te regenen, dus we renden terug naar huis, dochter hard huilend want we waren drijfnat, en al huilend schoot het besje uit haar neus, dus de huisarts meteen maar weer afgebeld

juf Ank

juf Ank

10-11-2019 om 17:32

ja bekend verhaal hier

Mijn zoon heeft ooit plukjes schuimrubber van zijn hoofdkussen getrokken en in zijn neus gestopt. Dat laatste wist ik niet.

Op een bepaald moment had hij enkele maanden lang steeds last van verkoudheden en oorontsteking. Steeds aan een kant dat rode wangetje, weet je wel? Het ging op en af. Op een bepaald moment moest hij heel hard niezen waar ik bij was. Ik was zelfs net op tijd er een zakdoek bij te houden. Bij het afvegen van zijn neusje voelde ik een enorm iets in de zakdoek zitten. Ik natuurlijk gekeken en beetje uit elkaar getrokken. Dat was duidelijk zo'n sponzig stukje kussen. Ik liet het hem zien en toen liet hij zijn kussen zien en vertelde wat er gebeurd was.

Daarna knapte hij wonderbaarlijk snel op met zijn oortjes en verkoudheden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.