Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

telefoon nummer op de jas


tim.l schreef op 09-04-2022 om 14:14:

[..]

wat zou dan volgens jou groot genoeg zijn en of opvallend ?

Nou het is wel handig dat je het kan lezen.

Apiejapie schreef op 09-04-2022 om 14:09:

[..]

Ik zou mijn telefoonnummer ook niet groot zichtbaar voor iedereen op de kleding van mijn kind willen hebben. 

Nou ja, dat dus.

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:18 Topicstarter

PinkFlower schreef op 09-04-2022 om 14:09:

[..]

Je kan het toch gewoon omschrijven? Ik begrijp oprecht niet wat er anders aan kan zijn.

Dit topic ruikt ook erg naar onderzoek. Voor iemand die zelf een product heeft bedacht dat op een strijklabel lijkt weet je er weinig van. Als je iets uitvindt of op zoek bent naar een oplossing Google je toch eerst uitgebreid? Goed gemerkt is een heel bekend merk op dat gebied.

het is ook zeker een soort van onderzoek. daar maak ik geen geheim van. ik ben gewoon erg benieuwd of andere mensen het acceptabel vinden om een telefoon nummer op een jas te drukken en of dat er makkelijkere oplossingen voor zijn.

Ik weet best wel wat van strijklabels, ik ben alleen vooral nieuwsgierig naar wat de ervaringen van andere zijn in het gebruik hiervan. 

goed gemerkt ken ik, voor mijn gevoel past het alleen niet helemaal bij mijn zoektocht. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:19 Topicstarter

Jesse_1 schreef op 09-04-2022 om 14:14:

In de vorm van een badge zie het volgens mij wel eens.

die je dan los kunt halen ? of zit die dan ook vast ?

tim.l schreef op 09-04-2022 om 14:19:

[..]

die je dan los kunt halen ? of zit die dan ook vast ?

Als naamkaartje, met speldjes

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:23 Topicstarter

Jesse_1 schreef op 09-04-2022 om 14:12:

Mij is niet helemaal duidelijk welke situatie je op wilt lossen.
Als ik het goed begrijp, wil je, dat als je een kind kwijt raakt, dat iemand die jouw kind vindt, jou kan bellen. Maakt het dan uit of het telefoonnummer groot op de jas staat, of dat het kind het telefoonnummer uit het hoofd leert, op de arm heeft staan, op een briefje in de broekzak of kleiner op een label 'ergens' op de kleding? Zolang de vinder het nummer maar kan vinden. En als jouw kinderen weten: hier staat het telefoonnummer, dan is het probleem toch al opgelost? Je hoeft het toch niet op 5 meter afstand te kunnen lezen?

klopt wat je typt, zolang de vinden een telefoon nummer heeft is het opgelost. de situatie die ik wil oplossen is de situatie waarin de vinden geen telefoon nummer heeft omdat het telefoon nummer niet gevonden word of kwijt geraakt is door het kindje enz.

wat ik uit je bericht haal is het simpele feit, werkt het, dan werkt het. en dat is natuurlijk helemaal waar

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:24 Topicstarter

Isalinde schreef op 09-04-2022 om 14:17:

[..]

Nou ja, dat dus.

of het is juist heel gezellig en je komt in contact met andere ouders   

tim.l schreef op 09-04-2022 om 14:18:

[..]

het is ook zeker een soort van onderzoek. daar maak ik geen geheim van. ik ben gewoon erg benieuwd of andere mensen het acceptabel vinden om een telefoon nummer op een jas te drukken en of dat er makkelijkere oplossingen voor zijn.

Ik weet best wel wat van strijklabels, ik ben alleen vooral nieuwsgierig naar wat de ervaringen van andere zijn in het gebruik hiervan.

goed gemerkt ken ik, voor mijn gevoel past het alleen niet helemaal bij mijn zoektocht.

Had meteen even eerlijk gezegd dat je gewoon een onderzoek aan het doen bent. Krijg een beetje gevoel dat ik jou werk sta te doen. Jij vindt iets uit,doe dan ook zelf onderzoek. 

Op de meeste fora zijn onderzoekjes niet voor niks verboden. De antwoorden die je hier hebt gehad had je echt zelf kunnen uitzoeken. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:27 Topicstarter

PinkFlower schreef op 09-04-2022 om 14:25:

[..]

Had meteen even eerlijk gezegd dat je gewoon een onderzoek aan het doen bent. Krijg een beetje gevoel dat ik jou werk sta te doen. Jij vindt iets uit,doe dan ook zelf onderzoek.

Op de meeste fora zijn onderzoekjes niet voor niks verboden. De antwoorden die je hier hebt gehad had je echt zelf kunnen uitzoeken.

je begrijpt me verkeerd. ik ben aan het onderzoeken of mijn idee werkend zou zijn voormijn kids en of hoe de buitenwereld dat ziet enz.. 

staat los van het product wel of niet te lanceren.

dus je bent niet mijn werk aan het doen, vervelend dat het zo over komt. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:29 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 09-04-2022 om 13:40:

(en laat die bolderkar maar gewoon thuis, als je zoon daar toch niet in wil, dan heb je meer energie over om gewoon op de kinderen te letten).

dochter gaan in de bolderkar als ze moe is, anders was hij zeker thuis gebleven haha

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:30 Topicstarter

PinkFlower schreef op 09-04-2022 om 13:42:

[..]

Wat maakt het dan anders? Ik lees nl gewoon een strijklabel. Met een leuk plaatje. Zoals er zoveel zijn.

als je mijn profiel foto ziet snap je mogelijk een beetje wat ik bedoel

tim.l schreef op 09-04-2022 om 14:30:

[..]

als je mijn profiel foto ziet snap je mogelijk een beetje wat ik bedoel

Ik die daarin niks nieuws. Maar er valt natuurlijk ook niet veels nieuws te maken van een strijklabel.

Dus ja het zou wel werken voor je kinderen. Het werkt immers al jaren. 

tim.l

tim.l

09-04-2022 om 14:36 Topicstarter

Begrijp overigens de verwarring wel, is het nou een onderzoek voor zijn eigen product of een zoektocht naar een oplossing voor een probleem.

en eigenlijk denk ik dat die twee erg dichtbij elkaar liggen. als ik namelijk veel positieve reacties zou krijgen omtrent mijn idee of ik krijg een nog beter idee aangeboden dan weet ik wat mogelijk zou werken. 

en tuurlijk kan ik die informatie mee nemen naar de ontwikkeling van me product. maar dat is niet de grondslag van mijn vraag.

maar als jij denkt dat dit de oplossing is voor jouw kind, dan doe je het toch gewoon? Alle andere suggesties krijgen een 'ja maar' antwoord. 
Je hebt blijkbaar al lang besloten dat dit dé oplossing is voor jullie. Prima toch? Wat maakt het dan uit wat andere ouders ervan vinden?
Als het inderdaad meer een marktonderzoek is, dat gevoel krijg ik ook wel een beetje,  dan zou ik eerst maar eens zelf wat onderzoek doen naar wat er al bestaat, zoals anderen ook aangeven

ik heb ook wel eens een gewone sticker op de jas van kind geplakt. Zo'n label waar je adres op kunt printen voor post. Daar telefoonnummer op en eind van de dag er weer af.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.