Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Gnome

Gnome

05-11-2008 om 12:56

Thomas de trein

Zoals zoveel kleine jongetjes is ook mijn zoontje van bijna 4 gek op thomas de trein. Nou valt het me op dat de prijzen nogal verschillen. Op e ene site kost iets 50 euro, op de andere 40 en omgekeerd. Weet iemand een site waar de prijzen allemaal het laagste zijn? Of de goedkoopste winkelketen?

alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

06-11-2008 om 07:04

Gnome

Ik zou het niet weten, maar ik let ook op de verzendkosten, dat kan ook wat uitmaken met de prijs. Succes.

Gnome

Gnome

06-11-2008 om 23:20

Ja idd

die stomme verzendkosten maken het soms weer even duur als in de winkel, waarom moet het toch zo duur zijn allemaal...

zeg nou, 8 euro voor zo'n klein treintje... belachelijk! (maar ja, kind vindt het leuk, dus koop je het toch!)

Gnome

Wij hebben de mazzel dat we er op vakantie in Indonesië een paar hebben gekocht, die kostten dus maar de helft, maar wat me wel opviel: ik vind ze mooi uitgevoerd. Mooi gedetailleerd, goed in de verf, en vrij stevig van constructie (het is ook grotendeels metaal). Ze zijn inderdaad aan de prijs, maar het is tenminste geen troep, wil ik maar zeggen...

Groeten,

Temet

Gnome

Gnome

07-11-2008 om 12:34

Ja idd goed spul!

Mijn zoontje gaat er op staan, struikelt er weer over en laat alles van de trap vallen als hij het naar beneden wil brengen, maar geen krasje of iets, dus inderdaad goed spul...

maar zo jammer dat het zo duur is...

Leandra

Leandra

07-11-2008 om 15:22

Intertoys

Hallo!

mijn zoontje heeft afgelopen vrijdag voor zijn 3e verjaardag een set van Thomas de Trein gekregen en een set met rails en tunnels. Deze waren bij de intertoys voor de helft van de prijs.Ook waren er treintjes vanaf €5,-. Maar ik begin net met Thomas de Trein (take along versie) dus misschien wist je dit wel en is het niet wat je zoekt...

Groetjes Leandra

Annika

Annika

14-11-2008 om 15:08

Reuze sterk

Die Thomas-treintjes zijn niet stuk te krijgen, en ik kan het weten. Ik rende laatst achter mijn jongste aan (die als ik 'kom' zeg heel hard de andere kant op rent), stapte op Thomas, en ging verschrikkelijk onderuit. Ik had een enorm blauwe knie en Thomas helemaal niks!
groetjes, Annika

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.