Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Nona

Nona

21-01-2011 om 11:43

Tot hoe oud in campingbed?

Ik heb een vakantie geboekt incl een campingbedje voor mijn dan net 3-jarige. Nu belt de TO net om door te geven dat de bedjes te klein zijn, ze zouden maar geschikt zijn t/m 2 j.

Is dat nou zo? Een normaal campingbedje? Hebben jullie nog kinderen na hun tweede jaar in een campingbedje liggen/gelegd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mwah

Volgens mij is een standaardcampingbed ook 1m20 lang, net als een ledikantje. Maar anders moet je even googlen en kijken hoe lang die dingen zijn.

Of kind nog in zo'n ding past hangt natuurlijk minder van zijn leeftijd af dan van zijn lengte.

Groeten,

Temet

Hanne.

Hanne.

21-01-2011 om 13:42

En gewicht

Vergeet ook het gewicht niet, veel campingbedjes zijn officieel maar tot 15 kilo. Daar zaten die van mij rond hun 3e verjaardag (net) overheen.

Ach

Jongste van bijna 5 heeft er een paar maanden geleden nog een keer in geslapen toen ze bij oma logeerde. Was krap maar ging wel.

vlinder72

vlinder72

22-01-2011 om 12:50

Eurocamp

Wij hebben ooit een bedje gekregen van Eurocamp en dat bedje was echt veel kleiner dan een regulier campingbedje. Gelukkig was mijn kindje ook klein en paste hij nog wel.

Dus misschien betreft het toch een kleiner bed.

En anders zou ik mij niet al te druk maken. Regel gewoon ter plekke alsnog een bedje. En mocht dat echt niet lukken. Ook in het buitenland zijn campingbedjes te koop.

Guinevere

Guinevere

23-01-2011 om 10:36

Hmm

Hier zijn de campingbedjes meegegaan t/m 4 jaar. Nou heb ik niet van die grote zware zoons, dat scheelt. Hoe lang/zwaar is je kind?
Of neem gewoon je eigen campingbedje mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.