Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
mama van twee

mama van twee

29-05-2009 om 19:49

Uitspraken

Kon het draadje met uitspraken niet meer vinden dus maar even een nieuwe:
Dochter (3 jr.) zat vanmiddag in haar neus te peuteren. Zoon (7) ziet dat en zegt: bah X, dat is vies. Dochter: Ja, maar ik moet wel, er zitten heel veel cowboys in mijn neus. (Snotjes worden hier in het dialect nog wel eens koien genoemd, dochter noemt het dus cowboys).


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

06-07-2009 om 16:44

Hand geven

mama, ik wil jou een handgeven, anders ga ik weglopen.

Vanmiddag toen we van de speeltuin weggingen wegens dreigende regen.

buzz

buzz

09-07-2009 om 21:19

Waar ligt dwingeland

Mijn dochter was aan het dwingen dat er een dvd aan moest vanmorgen om 8 uur.
En ligt daar om te huilen op de grond. Jij kleine dwingeland zij ik toen ik langs haar liep en zij mijn enkel vastpakte.
Ik breng daarna mijn zoontje naar de peuterspeelzaal die metteen daarbinnen moest plassen, hij zit me met grote ogen aan te kijken, en vraagt mij, mama waar ligt dwingeland.
Ik al weer vergeten dat ik dat gezegt had. en vraag hoe hij daarbij komt.
Ja zecht hij daar ging nora toch naar toe.

Inge1973

Inge1973

16-07-2009 om 20:31

Deze muis...

Ja geweldig he!

Ik ben allesbehalve een keukenprinses, en vraag tijdens het eten aan de oudste (toen 2,5) of het smaakt. "Ja!" zegt ie, en na even een pauze: "Valt mee!"

De jongste (net 2) heeft laatst "de film van Ome Willem" gezien en ook het liedje "deze vuist op deze vuist" meegekregen. Nou loopt ie dus geregeld uit volle borst te zingen: "Deze muis op deze muis..."

Kayja

Kayja

17-07-2009 om 16:38

Chocola

Kyan en Jay (allebei 3 jr) kijken naar een film van Assepoester. In de film valt de koning op de grond en krijgt een schaal chocoladepudding over zich heen.
De hofdame roept: Dit is een schandaal!!!!
Kyan zegt: Nee, dat is chocola!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.