Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Verjaardagskado voor een kind van 2

Zoals de titel al zegt wat geef ik een kind van 2 voor zijn verjaardag? Het is een Hij en heeft een grote broer(6jr). We hebben al best veel speelgoed omdat we al een zoon hebben. Maar Misschien hebben jullie leuke ideeën?

We hebben al veel van geotrax, en thomas de trein, we hebben al lego en duplo. little peopole beviel bij de 1e slecht, ehm, blokjes autoos is er al....zucht!
afijn Wie weet wat?

Mascha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

07-09-2009 om 21:15

Misschien

Een driewieler, peuterstep, of een grote Wader-garage? En hier is de brandweerauto met afstandbediening en ingebouwde herrie al maanden een hit bij onze 2-jarige (simpel ding met een draad tussen auto en afstandbediening). En anders klei?

Rafelkap

Rafelkap

08-09-2009 om 12:10

Zelfde probleem

Het duurt nog een paar maanden, maar hier hetzelfde probleem, met 2 zonen en al genoeg speelgoed. Ik wil eigenlijk niet nog meer (we hebben al duplo en lego waar het meeste mee wordt gespeeld, baufix, blokken en kapla, allebei een fietsje). Dus dit jaar wil ik gewoon een leuk boekje en een leuke knuffel of mooi autootje/truitje oid, geen groot kado, misschien 3 kleinere. Bij peutertjes is het al gauw goed.

Loopfiets?

Zo'n ding met 2 wielen, zadel en zonder trappers?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.