Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Vitamines in vorm van pillen voor 2,5 jr

Hi dames,

een berichtje hier, zette mij aan het denken. Mijn tweeling van 2,5 jr is vorige winter vaak ziek geweest. De zomer ging prima, maar nu is het weer hoesten en afgelopen week ook weer een keer koorts. Ze eten wel, maar niet geweldig. Ik zit er nu aan te denken om ze aanvullend vitamines te geven. Hebben jullie tips voor aanvullende vitamines die kinderen van 2,5 jaar mogen hebben?

Alvast bedankt!

Groetjes
Mariska

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

30-09-2009 om 10:36

Optimax

Is al vanaf 1 jaar geschikt.
Zelf gebruik ik Orthica Dino maar da's vanaf 3 jaar pas geschikt.

Jacoline29

Jacoline29

30-09-2009 om 11:06

Hier ook

Optimax,in de vorm van beertjes,aardbeien smaak.

Ayanna

Ayanna

30-09-2009 om 19:01

Ook optimax

Oftewel berensnoepjes! Kind vind ze helemaal geweldig en is dan ook héél boos dat hij er maar ééntje mag!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-09-2009 om 19:36

Wij hebben ze

van davitamon in de vorm van zonnetjes. Onze dochter eet niet echt geweldig, al gaat dat steeds beter. Dus krijgt ze standaard bij het avondeten 2 van die pilletjes.

Dendy

Guinevere

Guinevere

30-09-2009 om 20:20

Ook davitamon

Hier ook de Davitamon zonnetjes. Ze zijn inderdaad vanaf 3 jaar. Maar die beertjes van Optimax worden hier ronduit geweigerd (zijn ook ontzettend vies, kan ik je vertellen).
Ik geef ze alleen incidenteel, heb altijd ergens het idee dat kinderen bij gebrek aan een bepaalde voedingsstof vanzelf het bijbehorende eten willen eten. En dat dit proces verstoord wordt door het toedienen van vitaminepillen. Tot nu toe eet Pipo-2 echter zo kieskeurig dat ik af en toe toch naar de pot pillen grijp.

Marisie

Marisie

02-10-2009 om 16:12 Topicstarter

Thanks

Hi Ladies,

Bedankt voor de info. Ik ga toch maar voor de optimax in aardbeiensmaak. Ik heb nu nog een potje A-D druppels van davitamon die ik eerst opmaak en dan over op de beertjes

Groetjes
Mariska

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.