Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
mama 78

mama 78

11-03-2010 om 13:04

Vraag over loco

Ik overweeg om Loco aan te schaffen voor de 3e verjaardag van mijn dochter. Wij hebben al Bambino Loco, maar ik denk dat we met de gewone Loco verder vooruit kunnen.
Is dat al te spelen voor een 3 jarige? In de winkel liggen erg leuke pakketten (Pluk, Kikker enz.) , maar helaas kun je ze niet inzien....
Welk (kant en klaar) pakket is het leukst en ook algeschikt voor een 3 jarige?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mama van twee

mama van twee

11-03-2010 om 13:22

Loco

Hoi,
onze oudste heeft ook met 3 jaar Mini Loco (de "gewone" loco) gekregen. Hij vond het schitterend. Onze jongste begint er nu pas (ruim 4 jaar) interesse in te krijgen. Dus of het te spelen is voor een 3 jarige, ja, maar dat is voor elke 3 jarige anders.
Wij zijn toen begonnen met de reeks van Sesamstraat, Bert en Ernie en hun vriendjes. Die kenden ze nl. al van tv.

Bibliotheek

Bij de bibliotheek kan je loco boekjes lenen. Daar kan je ze in elk geval inzien!

mama 78

mama 78

15-03-2010 om 11:15

Welke spelletjes staan erin?

Helaas hebben wij die niet bij de bieb..wel goed idee trouwens zeg!
Welke spelletjes staan er in die boekjes nu ik ze niet in kan zien?

Esc

Esc

15-03-2010 om 14:19

Moeten ze dan geen cijfers kennen?

Moeten ze niet de cijfers van 1 t/m 12 kunnen lezen als ze Mini Loco willen doen?

vlinder72

vlinder72

15-03-2010 om 19:03

Nee hoor

Je kan ook gewoon de blokjes in de juiste volgorde neerleggen. Voor het antwoord hoeven ze geen getallen te herkennen. En trouwens mijn echt niet hoog begaafde kinderen hadden die getallen zo door. Niet als getallen maar ze herkende het getal 2 met blokje 2 als hetzelfde. Net zoals kleuters namen herkennen op stoeltjes. Niet dat ze kunnen lezen maar ze zien dat hun naam is en de naam van vriendinnetjes/vriendjes. Dora en Diego zijn leuke boekjes om mee te beginnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.