Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

15-03-2011 om 17:06

Vragenlijst consultatiebureau - ervaring gevraagd

betaalde oproep

Ouders gezocht voor Radio 1

Goedendag, ik ben op zoek naar ouders die bij het consultatiebureau te maken hebben gekregen met de vragenlijst van 'Stevig Ouderschap'. Ik zou u voor een radioreportage op Radio 1 willen vragen naar uw mening daarover.

We besteden daar aanstaande maandag aandacht aan in het VARA-programma De Gids.fm, naar aanleiding van de resultaten van het onderzoek dat Ouders Online heeft gedaan naar het functioneren van de jeugdgezondheidszorg Onderzoek jeugdgezondheidszorg - Code oranje!

Het gaat uiteindelijk om een kort gesprekje dat ik deze week bij u thuis zou willen opnemen. Mailt u mij?

Met vriendelijke groeten,

Botte Jellema
freelance radiomaker
[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

15-03-2011 om 20:29

Ik heb die vragenlijst gehad

zelfs nog een draadje hier over opgestart zo boos was ik.

Volgens mij heb ik hem met een pittige brief retour afzender gestuurd en heb ik er nooit meer iets van gehoord.

Helaas ben ik verbaal niet vaardig genoeg om je te helpen, als je het nou schriftelijk wilde daar ben ik beter in

Botte Jellema

Botte Jellema

16-03-2011 om 09:24

Radio

Beste Kiki, dank voor de reactie. Je bent de enige niet die hier boos over is geworden. Er zit een idee achter de vragenlijst, maar het is belangrijk dat straks te horen is hoe die vragenlijst ervaren wordt. Jij werd er erg boos van.

En tsja, ik maak nu eenmaal radio. Dat is overigens niets om zenuwachtig van te worden; het is niet live en het kan gewoon over als je er niet uit komt of het beter wil zeggen. Net als bij schrijven. Het vergt echt geen bijzondere vaardigheden; zou je er nog eens over willen nadenken?

Met vriendelijke groeten,
Botte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.