Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

28-10-2009 om 10:48

Vsmile motion, is dat wat?

Ik zag op tv een reclame voor de Vsmile Motion. Aangezien ik een gameverslaafde peuter heb, die 's morgens al uit zijn bed komt met de vraag of hij mag spelen met de Wii of de DS, vroeg ik me af of dit een leuk apparaat is. Met zijn 2,5 jaar begrijpt meneer namelijk nog niet genoeg van de DS en de Wii.... Ga bijvoorbeeld maar eens uitleggen dat ie A en B tegelijk moet indrukken en loslaten, als ie wil bowlen. En bij de DS zat hij per ongeluk al in de instellingen te klooien, dus daar is ie ook nog niet echt aan toe.
Kan de Vsmile motion dit oplossen of kunnen we beter verder klooien met de Wii?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien lenen?

Ken je iemand die zo'n ding heeft en dat je die kunt lenen om uit te proberen? Ze zijn best duur om zomaar aan te schaffen
Mijn nichtje en neefje hadden er een toen ze 3 waren en waren daar wel een jaartje enthousiast over....
Succes!

Guinevere

Guinevere

29-10-2009 om 14:10

Ken niemand

Helaas, ik ken niemand die er een heeft...
En het wordt nu dringend, want hij wil nu ook al spelletjes doen op de computer. Niets is nog veilig voor die gameverslaafde...

Annet

Annet

29-10-2009 om 23:26

Niet de motion, wel de wat oudere versie

Kijk eens op internet naar de vsmile. Er is een pocketversie, die is ook geschikt voor onderweg.
Er is ook een thuisversie, aansluitbaar op de tv, die is het goedkoopst.
Als onderweg niet belangrijk is, zou ik een tweedehands v-smile kopen met spellen erbij.
De v-smile motion biedt wel wat meer maar de extra's lijken me de moeite van het extra betalen niet waard. jij zoek gewoon een simpele spelcomputer. Niet nieuw dus! Dat is zonde van het geld.
Als jongste wat ouder is, wil hij toch overstappen op de ds.
Oja, tip: de spellen van v-smile zijn nogal hoog ingeschaald. Voor 2,5 jarigen weet ik het niet. Maar een spel van 5-7 is meestal nog niet zo geschikt voor een vijfjarige (en dan was mijn kind nog vlot in de ontwikkeling). Een spel van 4-6 is echt pas geschikt vanaf 4 jaar (gemiddeld genomen dan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.