Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Wanneer geef je kind een kussen in bed?

Hai,
Mijn dochter is nu 2 jaar en 4 maanden. Sinds een maand heeft ze het over een kussen.. Wanneer geef je je kind een kussen in bed en wat voor kussen koop je dan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

24-11-2008 om 08:50

Wanneer ze het zelf aangeven

Onze kinderen lieten blijken dat ze een kussen lekker vonden. Oudste trok zijn dekbed tot onder zijn hoofd en jongste stapelde al de knuffels op een hoop en ging daar op liggen. Ze waren toen ook ergens tussen de 2 en 3 jaar oud. Wij hebben nooit speciale kinderkussens gekocht, maar gewoon normale kussens van de Hema en de Ikea.

angel3

angel3

24-11-2008 om 11:25

Hier ook

zoon van 5 ging met zijn hoofd steeds op knuffel liggen. Tioen heb ik een kussen gekocht. Ik heb een kussen voor buikslapers gekocht bij Ikea, die is lekker plat.

Rafelkap

Rafelkap

24-11-2008 om 19:36

Hier

ook ca. 3 jaar. Zoon gebruikte een knuffel als kussen en op een gegeven moment vond ik het frisser om een echt kussentje te kopen met een wasbaar hoesje. Bij prenatal hadden ze kleine, platte kussentjes voor peuters.

Ja met een jaar of 3

Met een jaar of 3 kreeg zoon een kussen. Peuterkussen van de hema. Klein en plat en het past precies overdwars in een normale kussenhoes. De flap die overblijft vouw ik er gewoon onder.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-11-2008 om 15:49

Vanaf 1 jaar

Mijn zoontje heeft al een kussen sinds hij 1 jaar is. Het was nogal een probleemslaper en bij mij in bed sliep hij altijd heerlijk op mijn kussen, dus toen heb ik hem er zelf maar een gegeven. Zo'n plat kinderkussen van de Hema.

tulpie

tulpie

29-11-2008 om 09:22 Topicstarter

Dank jullie wel

Ik ga vandaag maar een kussen aanschaffen!
Dank jullie wel voor de reacties!
Groeten Tulpie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.