Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Suz@nne

Suz@nne

08-04-2011 om 20:00

Wat doen jullie met kapotte broeken?

Hallo!
De lente is weer begonnen en jawel: bijna elke dag verschijnen er gaten in de spijkerbroekjes van mijn jongste. Hij is echt zo'n kruip-door-sluip-door type!
Er kan er haast niet tegenop kopen en nu dacht ik aan de ouderwetse kniestukken.
Ik ben op Internet aan het zoeken geweest en kom hele grote kniestukken tegen, die passen nooit op een broekje maat 98. Ik zie allerlei fantastische strijkapplicaties, maar zijn die geschikt als kniestuk?
Iemand ervaring?
Suzanne.

m@ss

m@ss

08-04-2011 om 23:00

Oma

haald van oude spijkerbroeken de kontzakken eraf en zet die op de knieeen. Een stoere zigzag erover en iedereen vraagt waar ik die leuke spijkerbroeken koop

Die strijk appicaties laten namelijk na 2x wassen ook weer los...

Lukt hier wel

Ik heb redelijk goede ervaringen met de strijkapplicaties van H&M, die ook nog eens goedkoop zijn en in blitse dessins (Cars, Star Wars, Toy Story) geleverd worden. Nou hebben die dingen niet het eeuwige leven, maar met een beetje mazzel is je kind toch net uit de broek gegroeid tegen de tijd dat er een nieuw gat onder de applicatie uitpiept.

Die dingen zijn alleen niet bijzonder groot. Maar goed, dat zijn die knietjes ook niet. Ik zou het gewoon een keer proberen, tegen 2,95 de drie kun je je niet echt een buil vallen. Als je ze volgens de instructies opstrijkt blijven ze, is mijn ervaring, goed zitten.

Groeten,

Temet

De markt!

Ik snuffel bij zo'n ouderwetse handwerk-kraam als ik de kans krijg, en daar liggen nog wel eens van die leren appels en peren enz. Voor op de knieën. Verder inderdaad oude kleding gebruiken.. Of opstrijken.
Of korte broeken aan

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Brenda

Brenda

28-12-2013 om 22:30

kniestukken

Las verderop in een andere forum over kinderjeans die niet kapot kunnen op de knieën! ( http://www.breakid.com )
Er zitten al kniestukken op....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

duuur!

Dat doe je ook alleen als je van plan bent om 4 kinderen te krijgen.... zo'n broek kost €45-€50,-!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.