Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Lisa

Lisa

05-11-2009 om 11:46

Wat te doen op deze regenachtige winterse dagen?

Hallo, wat doen jullie zoal met jullie dreumesen thuis als je meer binnen bent door het slechte weer? Mijn tweeling van 22 maanden kan zich nog niet echt goed vermaken binnen, logisch ze zijn ook nog maar klein natuurlijk. Ik zoek nieuwe actitviteiten want de dagen duren me soms best lang. Ik mis het buiten spelen in de tuin erg. De dingen die we met zijn drietjes veel doen nu, is boekjes lezen, mama helpen (van wal in sloot haha), autotjes spelen, beetje tekenen en met een binnen bal enzo spelen. Nieuwe ideeën zijn erg welkom!

Lisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

05-11-2009 om 12:16

Plassen stampen!

Regenpak en laarzen aan een naar buiten toe, lekker in de plassen stampen. Was en is hier altijd een groot succes.

Kiki

Kiki

05-11-2009 om 12:37

Gewoon naar buiten, beetje regen smelt je niet van

boodschapje doen, door het park wandelen, kinderboerderij.

En inderdaad, bij mensen op de koffie. Zodat ik me niet verveel en ik ook even volwassenen praat kan houden

Lisa

Lisa

06-11-2009 om 15:14

Wij doen natuurlijk ook de boodschappen en gaan naar de speeltuin, en blijken ook niet te smelten, maar de lekkere lange middagen buiten of leuke lange fietstochtjes zijn over en het is toch wat meer zoeken naar vermaak binnen. Ik zal de koffie tip onthouden groetjes Lisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.