Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Renée Sijbers

Renée Sijbers

19-06-2011 om 10:49

Waterpokken

Even een vraagje. Onze zoon (2 jaar en 10 mnd.) is altijd al een slechte slaper geweest. Het ging enigszins de goede kant op. Hij sliep niet meer bij pa en ma in bed maar in zijn eigen bedje. Echter nu hij de waterpokken heeft wordt hij weer 4 tot 5 keer per nacht wakker. Komt dit jullie bekend voor?

Alvast bedankt voor de reacties.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

watn van waterpokken kun je je flink belabberd voelen. Dan wil je op een veilige plek, lekker bij mama en papa getroost worden.

buzz

buzz

20-06-2011 om 14:08

Inderdaad.

wat ze door ziekzijn aanleren leer je ze binnen een week weer af.
Het kan vreselijk jeuken en je voelt je ziek, en je wil begrip en getroost worden.
snachts als je wakker word en je elendig voelt en geen afleiding hebt is het het ergste.
(mocht de jeuk erg zijn havermout in een washandje doen en inbad doen als een thee zakje, uitknijpen over rug enz, niet agspoelen voor afdrogen)
En voral de regels even vergeten, nu is hij ziek!

Natuurlijk is dat normaal

mijn oudste heeft dat heel erg gehad, ik vond waterpokken een enorme rotziekte met hoge koorts, vreselijke jeuk, het duurt echt ook wel een flinke week voordat ze herstellen.

ik kocht bij de apotheek lotio alba, dat was het enige wat hielp tegen de jeuk.

Lotion

Ik heb destijds voor beide kinderen Calendulan emulsie gebruikt. Vonden ze wel prettig tegen de jeuk. Bij elke drogist verkrijgbaar.

Ik vermoed trouwens dat aftersun ook wel eens prettig zou kunenn aanvoelen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.