Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Marjolein Missler

Marjolein Missler

22-01-2011 om 20:10

Wetenschappelijk onderzoek ouderschap en carriere

- Oproep geplaatst met toestemming van de forumredactie-

Geachte heer/ mevrouw,

Middels dit bericht wil ik u vragen deel te nemen aan een wetenschappelijk onderzoek naar ouderschap en carrière.

Ik ben masterstudent Klinische & Gezondheidspsychologie aan de Universiteit Utrecht (en zelf moeder van twee jonge kinderen). Momenteel schrijf ik mijn eindscriptie onder supervisie van prof. dr. Margaret Stroebe. Dit onderzoek is onderdeel van haar onderzoeksprogramma.

Het doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het dagelijks leven van werkende ouders met jonge kinderen. Hoe combineren zij hun werk met de zorg voor de kinderen en welke effecten heeft dit op hun
werk- en gezinsleven? Hoe ervaren jonge ouders het ouderschap? Met behulp van dit onderzoek proberen wij antwoorden te vinden op deze vragen.

Ik wil u vragen via onderstaande link een vragenlijst in te vullen die vragen bevat over uw werk en gezinsleven. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 20 minuten. Alle gegevens die u invult, zullen vertrouwelijk behandeld worden. Uw anonimiteit blijft te allen tijde gewaarborgd.

Vanzelfsprekend ben ik te allen tijde bereid om het onderzoek toe te lichten. U kunt mij bereiken via onderstaande contactgegevens.

De link naar de vragenlijst:
http://uurespondents.netq.nl/nq.cfm?q=d928d0fc-219b-fb46-817c-1cd038ae09e2

Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Marjolein Missler
[email protected]

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.