Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
buzz

buzz

02-01-2011 om 15:07

Winterefteling vraag

Hallo, wij gaan morgen een dagje naar de winterefteling.
Ik zat zo een beetje te denken wat we mee moesten nemen en wat voor kleren de kinderen (5 en 3 jaar) aan moeten.
Is het nu nog skypak en sneeuwschoenen weer daar, of is dat juist niet handig? iemand nog op de valreep snel wat tips???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Skipak!

Mijn schoonouders wonen in NB en er ligt nog steeds sneeuw, dus ik zou voor lekker warm gaan! Kan je eventueel een gewone broek meenemen als het te warm is.

Buzz

Wat was het lekker rustig hè gisteren in de Efteling! Ik was er met de twee oudsten van 10 en 13. De langste wachttijd was bij de Droomvlucht en dat was 10 minuten.

buzz

buzz

04-01-2011 om 10:44

Ja was leuk

Inderdaad niet druk en hardstikke gezellig, leuk hoor die vuurtjes en al die lampjes, ijspegels enz en als het te koud werd lekker ergens naar binnen. Ja was precies de goede dag, alleen had mijn zoon op you tube koning winter gezien van vorg jaar of zo, maar ik geloof dat dat dit jaar niet was, dat viel natuurlijk tegen, wel het buiten theatertje gezien, en toen we naar huis gingen de show in de nok van de ingang. marsy tja we wonen zelf in eindhoven, er ligt nog een heel klein beetje hier en daar maar echt veel sneeuw ligt er niet hoor.
Ik vind skypakken erg fijn, maar ook belemreren zeker als je nu en dan toch in een atractie binnen bent. ze zaten in de tas, en helemaal op het laatst zijn ze toch nog aan gegaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.