Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
buzz

buzz

10-07-2010 om 10:39

Wwwauw!

Onze jongste meisje vorge week 3 geworden, kreeg 14 dagen geleden ineens intressen in de wc. Nou ok, met een dag of 4 waren haar luiers heel lang droog en dan ineens kletsnat, nu met dat warme weer dacht ik ok we gaan er voor, de hema leeggekocht aan onderbroeken.
En het ging geweldig, de eerste week 2 ongelukjes per dag, en nu geen meer. Het gaat zo goed, zelfs onderweg en in de speeltuin, en op de peuterspeelzaal.
Savonds wil ze nog (ik vrees niet lang meer) een luier aan en daar zit sochtens soms een heel kleinbeetje plas in en soms niets.
Ik ben zo blij en trots op onze meid. En voral verbaast, onze oudste Oh daar heb ik wel 4 pogingen gewaagd mar heel lang heel veel ongelukjes, en die was pas zindelijk 3 maanden voor hij 4 werd was het eindelijk gelukt, dus dit is voor mij heel erg verbazend.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

10-07-2010 om 14:31

Fijn!

Wat fijn Buzz, dat scheelt een hoop moeite en geld!

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Guinevere

Guinevere

10-07-2010 om 15:28

Kijk

Kijk eens aan, dat is fijn. Ik ga deze draad aan mijn 3-jarige luierfanaat voorlezen. Wie weet inspireert het hem.

buzz

buzz

10-07-2010 om 19:17

Natuurlijk weet ik ook wel dat er veel verschil is tussen meisjes en jongens maar ergens in je achterhoofd zit toch wat je er voor hebt moeten werken aan het zindelijk worden, en denk je toch zo nou we zullen eens zien, en dan is het toch fijn en een verademing als het zo snel gaat.
guinevere het is wel grappig wat je schrijft mijn dochter heeft een beste vriendinnetje die ze nu steeds mee naar de wc neemt en dat scheint thuis ook al enege uitwerking te hebben.
ik vond luiers niet zo erg, maar zag tegen de stap naar onderbroeken een beetje op na mijn zoon, maar joepie dit was een makkie

driekids

driekids

11-07-2010 om 12:11

Luiervrije zone geworden

Vorige zomer zijn wij ook een luiervrij huishouden geworden, met drie kinderen ben je al snel een jaar of 7 in de luiers, pffff... Wel was de kampeervakantie geen succes; onze jongste wilde niet eerst 100 meter lopen naar de wc's en ging vrolijk weer even in de luiers zitten, zucht!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.