Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
sandra helmink

sandra helmink

30-12-2009 om 20:03

Yes, mijn dochtertje

loopt! Ja echt ik ben zo trots op haar! Onze dochter van ruim 1,5 is overal laat mee en we dachten zelf dat ze pas in 2010 zou gaan lopen maar nee ze heeft ons verbaasd om in het oude jaar toch haar eerste stapjes te zetten, en trots dat ze zelf is. Ze glundert van oor tot oor als ze rondstapt, ja wat wil je met 4 trotste gezinsleden om je heen. Misschien voor een hoop van jullie een dom berichtje maar moest het even kwijt mijn kleine meisje loopt!!!!!!! Groetjes sandra en allemaal een heel mooi 2010

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

30-12-2009 om 21:06

Prachtig

Wat een geweldig gevoel! Ik herken helemaal de blijdschap en de trots die uit je berichtje spreken. Geniet maar lekker van die eerste stapjes!!!

Super!

lekker van genieten en jij ook een heerlijk 2010, maar volgens mij kan het nu al niet meer stuk!!

Hepij

Hepij

31-12-2009 om 17:18

Geweldig zeg

wat een mijlpaal! Geniet ervan enne.... trots het nieuwe jaar in, mooi toch!!

Rafelkap

Rafelkap

31-12-2009 om 18:52

Super!

en filmen, die dochter van je!

Kadonaj

Kadonaj

02-01-2010 om 19:02

Haha nee hoor sandra!

Je mag reuze trots zijn op haar, ze is ook echt een schatje om te zien.

(van hyves )

Kiki

Kiki

02-01-2010 om 20:32

Haha, ik herken het gevoel

Drie weken voor de bevalling van de tweede begon mijn oudste eindelijk eens met lopen.
Net voor hij 20 maanden was.

Alle andere kindertjes van zijn leeftijd liepen al maanden, maar die van mij was veel te bang om te vallen.

enne ot Berber, WOW, wat goed dat je twee boeven eindelijk lopen, maarre ik geloof dat je nu pas echt handen te kort gaat komen.

sandra helmink

sandra helmink

03-01-2010 om 20:03

Berber en kadonaj

Leuk dat je reageerder berber, ja ik weet nog wel wie je bent(volg je nog regelmatig hier). Ik ben blij dat die twee jongens van jou het zo goed doen en dat ze ook eindelijk zijn gaan lopen! Leuk he met die kromme beentjes, vind het geweldig om naar te kijken. Jeetje kadonaj ik moest wel even nadenken met je nieuwe nick maar ben er achter hoor hihi! Groetjes sandra

Risama

Risama

04-01-2010 om 22:06

Sandra

Gefeliciteerd! Wat goed en ze is idd een schatje! (ook even op hyves gegluurd en nu vermoedens over de identiteit van kadonaj)

Risama

Kiki

Kiki

04-01-2010 om 22:18

Ja berber

Ik heb voorspellende gaven

Ach die van jou lopen gewoon een paar maanden achter op die duivel van mij

Ik kan je nu alvast voorspellen. Kiezen, slapeloze nachten, peuterpubertijd en kinderen onder je arm mee moeten slepen

Sandra

Wat geweldig!!! Gewoon gigantisch van genieten! Vind ik soms ook moeilijk omdat het onder moeders soms een competitie lijkt en als je kind aan de late kant is ik het gevoel heb al geen recht meer heb om trots te zijn.
Volgens mij doet ze het hardstikken goed!
Groetjes Nina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.