Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

22-02-2010 om 13:56

Zoiets mafs Bemoeien met andermans kind

Ik was zojuist met dochter ergens een broodje eten in een restaurantje met speelgelegenheid voor kleine kinderen (ideaal). Dochter was druk bezig en ik raakte in gesprek met een moeder met twee kindjes. Een van haar kindjes zat pal naast haar met een broodje. Hij had een enorme snotneus. En nu komt het gekke. Ik ben geanimeerd met die moeder aan het kletsen over peuters en pak geheel gedachteloos een zakdoekje uit mijn tas, sta op en laat dat jongetje zijn neus snuiten. Pas toen ik klaar was, stond ik ineens heel bevreemd naar dat zakdoekje te kijken: waar ben ik nu in hemelsnaam mee bezig? Ik werd rood en bood mijn excuses aan tegenover de moeder en probeerde uit te leggen dat het het een reflexreactie was geweest. Moeder moest erom lachen, maar begreep ook niet waar het vandaan kwam.
Heeft iemand anders ook wel eens zoiets geks gedaan, of ben ik gewoon definitief aan het dementeren?
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
buzz

buzz

22-02-2010 om 14:42

Oh zo vaak

en ik sta er altijd weer van te kijken.
Afgelopen zomer zaten er 2 mama's druk te praten en kind viel voorover met het toetje in het zand. Ik troosten zonder er bij na te denken en met een zakdoekje snoetje schoonmaken. Toen viel mijn oog op de mama die zij, oh das handig zo een oppas. Ik zij oh sorry heb nu pas in de gaten dat ik dat zomaar deed. Nou niets sorry zij de mama, nergens voor nodig.
Zo ook hield ik een kind zijn bloes dicht omdat er een west op het randje zat en ik bang was dat die er in zou vliegen, het kind gilde alles bijelkaar omdat hij zo van me schrok, en ik schrok er ook van.
En laast liep ik voor het huis op het woonerf en er kwam een auto aan, kom even aan de kant riep ik tegen het jongetje de mama liep er ook.
Nog erger Onze hond is nogal moeilijk met andere honden dan moet ik hem goed kort houden anders gaat hij behoorlijk tekeer, laatst zij mijn zoon, mama ben je bang voor andere honden. Ik zij nee hoezo, nou je trekt altijd een beetje aan mijn arm en krijpt een beetje in mijn had als er een hond aan komt.
En tegen mijn moeder zij ik laatst goed op de stoep blijven he mam hahahaha die moest zo lachen.
Tja je bent een mama, in hard en nieren,
Maar 14 dagen geleden vond ik het ineens raar toen een vriendje van mijn zoon riep vanaf de wc, mama van,..... wil je even mijn billen afvegen.
HU dacht ik even, dat had ik dan weer nog nooit gedaan bij een kind van een ander.

Asa Torell

Asa Torell

22-02-2010 om 20:22

O, dus dat is het!

Ik erger mij wel eens aan de moeder van een klasgenootje van zoon die ik regelmatig vreemde neuzen zie afvegen in de klas. Maar nu weet ik dus dat zoiets geheel automatisch gaat en ze er dus niks aan kan doen .

Polly Shearman

Polly Shearman

22-02-2010 om 22:15

Asa ( ot)

heb jij hyves??? ik word helemaal gek, ik zie je naam, ik weet dat ik je heb ontmoet.. en ik kan je gezicht nu niet meer voor me zien...
waarom??? het ligt niet aan jou hoor... jij maakt genoeg indruk.. ik kan alleen geen gezichten onthouden...

groet, polly

Asa Torell

Asa Torell

23-02-2010 om 20:01

Polly (ot)

Nee ik heb geen hyves! Zit zoveel achter OO dat ik er niet aan toe kom om dat eens te beginnen . Als je echt heel graag een foto wilt kun je me wel mailen op [email protected], hahaha! Jij ziet er in elk geval alweer anders uit dan op de meeting, naar het schijnt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.