Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Zoon van 2 klem gezeten en iets op neus gevallen

hallo

ik heb een vraagje, mijn zoontje van 2 heeft vanmorgen klem gezeten met zijn hoofdje tussen de deurpost en traphekje hij was snel weer los,kleine schaafwondje achter oor. hij speelt gewoon en is levendig.

nu een klein half uurtje geleden viel er iets op zijn neusje, bloede een beetje was zo gestopt, het is echt een ongeluks dag voor hem.,

mijn vraag is zou ik naar hp moeten. hij is levendig eet, drinkt en speelt hij heeft niet gespuugd

alvast iedereen bedankt voor de reacties

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suz@nne

Suz@nne

10-04-2011 om 13:15

Klinkt niet zo ernstig

Zoals jij het omschrijft, klinkt het niet als iets om voor naar de hp te gaan.
Om eerlijk te zeggen, maken die banjers van mij elke dag wel zo iets mee. Er zit áltijd wel ergens een schaafje of een korst en een blauwe plek. Nu heb ik ook wel héél ondernemende types die nergens gevaar in zien...

Hier

Heeft peutertje standaard een blauwe plek of bult op in ieder geval zijn bolletje en beentjes. Hij barst van de energie en laat zich niet snel tegenhouden, ook niet door muren of broers hoort erbij, zolang hij blij speelt..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ayla

ayla

11-04-2011 om 10:49

Hmmm nee

lijkt mij niet, aylazoon kreeg 2 weken terug het stoeltje van de kabelbaan tegen zijn gezicht, leek in eerste instantie niet heel ernstig maar de dag erna had hij toch een fiks blauw oog.Toen hij na 4 dagen nog steeds over hoofdpijn klaagde heb ik de ha gebeld maar die vonden het niet ernstig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.