Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lou

Lou

02-05-2009 om 18:00

Gezinsuitje voor verjaardag

Mijn dochter viert vandaag (nu - ik heb even pauze) haar achtste verjaardag met haar vriendinnen. Volgende week zaterdag is ze echt jarig. Ze is enig kind dus op die dag willen we met z'n drieën wat leuks gaan doen. Maar wat? We doen uitjes eigenlijk meestal met een vriendinnetje erbij, dan gaan we naar het Spoorwegwegmuseum of zo, maar ja, die vriendinnen zijn er dus vandaag al. Uitjes met z'n drieën gaan meestal naar het bos of familie. Maar dat vind ik weer niet zo feestelijk. Ik heb even geen inspiratie. Een pizzeria valt altijd in de smaak maar ik wel daarbij zo graag nog een leuk uitje, liefst in de buurt van Utrecht, waarbij we ons alledrie vermaken. Wat zouden jullie doen? Of eigenlijk: heeft iemand een leuk idee?

groet,

Lou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fraz

Fraz

02-05-2009 om 19:12

Misschien

naar een leuke film en daarna pizza eten ??

Saartje

Saartje

02-05-2009 om 22:07

Wat vindt ze leuk?

Hoi Lou

Mogelijkheden

kanoen bv amelisweerd of leerdam en daarna pannenkoeken eten.

Glasblazers demo in Leerdam

kleine dierentuin in Beesd

midgetgolven (zeist)

leuke voorstelling in Schouwburg

sterren kijken in sterrenwacht utrecht

kasteel de Haar of loevenstein of muiden

dagje varen op boot bv naardermeer

kijk bv op dagjeuitmetkinderen.nl voor meer suggesties.

Manja

Manja

03-05-2009 om 09:59

De apenheul?

Vind ik erg leuk, en mijn kinderen ook

Ook leuk met 3

Spoorwegmuseum is toch ook leuk met z'n drieën?
Of het dolfinarium? Nemo in Amsterdam? Dinobos dierenpark Amersfoort? En misschien wil een vriendinnetje dat op het feestje was ook wel mee op zaterdag?!

Lou

Lou

08-05-2009 om 18:51

Het wordt toch iets anders

Dank voor het meedenken allemaal en excuus voor de late reactie, ik was een paar dagen weg. Spoorwegmuseum, Apenheul en dergelijke uitjes zijn zeker leuk met z'n drieën maar eerlijk gezegd zijn ze leuker met een leeftijdgenootje van mijn dochter erbij (vooral voor haarzelf), daarom nodigen we voor dat soort dingen altijd iemand uit om mee te gaan.

Enfin, uiteindelijk kwam ik op het briljante plan om de kwestie de bijna-jarige zelf voor te leggen. En ziedaar, ze had zelf al een uitstekend plan: een taart bakken en alle buren op bezoek krijgen! Haha, zo simpel kan het dus soms ook zijn. Desalniettemin dank voor de reacties!

groet,

Lou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.