Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
mettemarrit

mettemarrit

01-06-2009 om 20:01

Kinderfeestje 7 jaar (iets knutselen)

Mijn dochter wordt binnenkort 7 jaar en dan geven we haar eerste kinderfeestje... We gaat spelletjes doen en daarnaast wil ik graag iets maken met de kinderen wat ze mee naar huis kunnen nemen. Mijn dochter had zelf laatst een beker opgeverfd met porceleinverf op een ander feestje. Iets in die trant leek mij ook wel leuk. Er komen zowel jongens als meisjes op het feestje, dus moet wel voor beide geschikt zijn. En...aangezien ik midden in een verhuizing zit moet het ook niet teveel voorbereiding vergen. Wie helpt mij aan een leuk idee????

Groetjes Mette Marrit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

01-06-2009 om 20:53

Wat ideeen

Hoi Mette Marrit,

Je kan schilderdoek kopen en dit laten beschilderen. Je kan er ook nog van alles bij laten plakken (glitter, schelpen, houten beestjes).
Taart(je) bakken en iedereen eigen taart laten versieren. Je kan dan een heel bakkersfeestje er van maken.
Blanco tas kopen (diverse hobbywinkels) en met textielstiften versieren.
T shirt mee laten nemen en versieren.
Fotolijstje verven, foto's van het feest uitprinten en meegeven.
Voetafdruk in zandbak en gips er in gieten (naamkaartje er bij doen!)
Masker maken.

Veel plezier! Mamba

Prulletje

Prulletje

01-06-2009 om 23:25

Geen tijd?

Mocht je geen tijd of zin hebben om iets te organiseren en je woont in Amsterdam of omgeving: Kijk eens op de site van Knutsel Frutsel. Die organiseren knutselfeestjes in de winkel of bij jou thuis. Was hier een succes.

Prulletje

mettemarrit

mettemarrit

02-06-2009 om 09:29

Dank

Mamba, dank je voor de leuke ideeen! Daar kan ik zeker wat mee!!!
Prulletje, woon niet in de buurt van A'dam, dus dat is helaas niet een optie....

Bedankt voor jullie reacties!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.