Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Lange verjaardagsfeestjes

dochter is uitgenodigd - heel leuk - op 2 partijtjes. Het ene feestje duurt 4,5 uur en het andere 5 uur, beide worden gegeven op een vrijdag.

Ligt het nu aan mij, of duren deze feestjes echt bizar lang ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jeetje

Vind ik lang hoor! Ik moet er zelf niet aan denken. Maar op een vrijdag schrijf je? Is dat dan van 15.00 uur tot 20.00 uur ofzo?
Help wat doe je jezelf aan als ouder om zo'n lang feestje te geven!!!!!

Jeetje

da's lang!
Vooral voor de kleintjes!
Wij geven in oktober van onze jongste van dan 5 jaar een partijtje, maar dan wordt het toch van 13:30 uur tot 16:30/17:00 uur hooguit, da's lang zat, lijkt me, maar ja iedereen denkt daar toch weer anders over.
Het ligt er ook aan, wat ze gaan doen, als ze gewoon thuis blijven, kun je misschien haar ietsje eerder ophalen? Alhoewel ik betwijfel of ze dan meewil...
gr Nora

Haha 2 x jeetje!

zie het nu pas...hahaha

Guinevere

Guinevere

22-09-2008 om 12:17

Geen jeetje

Ik kan het me ergens wel voorstellen, zo'n lang feestje, het ligt er ook wel aan hoe oud de kinderen zijn. Met 4 is het lang, met 6 wordt het al wat begrijpelijker. En als je ergens naar toe wilt, dan heb je ook nog reistijd erbij zitten.
Bij ons kinderfeestje was laatst de 3 uur zó snel om, dat had best langer mogen zijn. We kwamen bijna niet toe aan het drinken, chipjes en "vrij" spelen.
Ik hoop alleen dat de feestjes allebei op een andere vrijdag zijn???

Manda Rijn

Manda Rijn

22-09-2008 om 12:17 Topicstarter

Ja vind ik ook

ze zijn om 12.30 vrij en dan moet ik haar eerst dus thuis de ene keer een half uur en de andere keer een heel uur hebben want ze beginnen om 13 en 13.30. Normaal zit ze op vrijdag op nso en dus sta ik dan alsnog op het schoolplein. Hmm, als ik haar laat ophalen door die ouders dan zit het arme kind nog langer daar. Ene feestje is thuis, ander feestje op locatie en dan weer thuis.

Ik denk dat er ook gegeten wordt en dat het daarom langer duurt. Zelf duurde het feestje toen ze 4 en 5 werd 3 uur en dat vond ik (en de kinderen) al lang zat.

Guinevere

Guinevere

22-09-2008 om 13:58

Jawel hazelnoot!

Wij hadden hier 10 (!) schatjes over de vloer hoor! Hier gaat op: Hoe meer kinderen, hoe minder last je van ze hebt. Je moet alleen meer handen met snoepjes en chips in hun midden deponeren, that's it.

Manda Rijn

Manda Rijn

22-09-2008 om 14:27 Topicstarter

Moet er zelf ook niet aan denken

ha ha, maar misschien is het anders als we volgende keer op locatie het feestje doen.

In elk geval, ik ga aan moeder van 13.00 vragen dat zij dochtertje mee neemt van school dat scheelt inderdaad een hysterisch half uurtje, heen en weer fietsen en eten.

Jesse_1

Jesse_1

22-09-2008 om 22:23

Hangt ervan af

Voor een feestje thuis is het best lang, maar onze zoon was laatst op een feestje waarbij ze naar een binnenspeeltuin gingen en dan heb je die tijd wel nodig (eerst thuis taart + kadootjes, dan ernaar toe, daar spelen de kinderen een tijd, friet eten etc.) en in zo'n locatie heb je zelf weinig te doen.
Jesse

trijntje71

trijntje71

23-09-2008 om 15:37

Hier van half 2 tot half 7

en toen was het nog niet klaar, want het feestje was bij de circusschool en om half 7 was de groep klaar voor een optreden voor iedereen!
Het was wel op een zaterdag, dat vond ik zelf wel fijn. Is toch al een rommelige dag.

Manda Rijn

Manda Rijn

24-09-2008 om 11:22 Topicstarter

dus zo gek is het ook niet. De kinderen zijn tussen de 4 en 6 jaar (groep 1, 2) en er wordt nog gegeten dus misschien is het juist wel goed zo.
We wachten het af

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.