Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraken

Ik zag hier nog geen draadje met leuke uitspraken dus dacht: laat ik er eentje opstarten. Normaal schrijf ik hier eigenlijk niets omdat ik de uitspraken van mijn kinderen nooit kan onthouden. Weet dat ik ze eigenlijk meteen moet opschrijven, maar ja, dat vergeet ik dus.

Maar deze wilde ik hier toch wel even opschrijven.

Mijn dochter van 7,5 had vanavond naar het jeugdjournaal gekeken en had iets gezien over het schio de Concordia en ook nog over een schip dat bij Afrika in moeilijkheden was gekomen (moet eerlijk bekennen dat ik het zelf niet heb gezien en dus niet precies weet waar het over ging). Nu zei ze dat er gelukkig maar 4 kinderen opzaten. Toen mijn man vroeg, hoezo gelukkig, zei ze: Ja, voor bejaarden is het niet zo erg, hun leventje is toch al bijna voorbij.....Nadat mijn man haar een beetje verbaasd aankeek zei ze er ook nog achteraan: Ja, ik zei toch BIJNA. .....

groetjes van Charlotte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

29-02-2012 om 12:03

Bean

Was met oudste naar de film Bean aan het kijken en Bean zegt daarin dat hij voor zijn werk naar schilderijen moet kijken. Zegt mijn kleine wijsneus: ja je moet naar zo' n schilderij kijken, maar ook proberen de gevoelens van de schilder te zien en te ontdekken waar hij zijn inspiratie vandaan haalt.
Hebben we hier een kleine kunstcriticus in de dop?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.