Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter 11 vraagt nog steeds naar borstvoeding.

Mijn dochterr is nu 11 jaar oud maar vraagt nog steeds dagelijks of ze bij mij mag komen drinken.
Zij drinkt nog bij mij s’ochtends voor dat ze naar school gaat en s’avonds na de warme maaltijd dan wil ze in plaats van een toetje ( vindt ze vies ) bij mij drinken om dat ze het erg lekker vindt.
Heb er geen problemen mee eerlijk gezegd vindt het ook nog wel iets hebben als ze in mijn armen ligt en drinkt.
Maar soms denk ik ook wel eens wannneer houdt het eens op, om dat ze steeds ouder wordt.
Zijn er misschien meer moeders hier mee te doen hebben waar kinderen nog op late leefttijd om borstvoeding vragen en er varing hebben wanner de vraag minder wordt?

Gwendolyn

Gwendolyn

01-09-2018 om 12:33

Mijn zoon werd 18 de dag na zijn eindexamen en toen hebben we afscheid van de borstvoeding genomen. Hij vraagt nog weleens “tittie”, maar ik merkte dat anderen het gek vonden. Vanaf zijn vijftiende oongeveer deden we het niet meer in het openbaar, dat was gewoon lastig omdat hij zo lang was.

juf Ank

juf Ank

01-09-2018 om 12:36

ik vind

dat ieder zelf moet weten hoe hier mee om te gaan. maar als jij jezelf afvraagt wanneer houd het nu eens op, dan stel je je dus volkomen afhankelijk op van de wensen van je dochter. Het stopt als jij of zij niet meer wilt. Dus vertel haar dat je gaat stoppen, spreek een laatste keer af en dat was het!

Emmawee

Emmawee

01-09-2018 om 13:04

Kolven

Sinds mijn oudste (15) steeds vaker ''s avonds op stap is, ben ik weer gaan kolven. Zo hoeft hij me' 's avonds laat niet wakker te maken en krijgt hij toch de nodige antistoffen binnen. De jongste was al eerder gestopt (rond zijn 11de verjaardag), want hij logeert vaak bij vrienden en familie en dan vergaten we het vaak. Zo zie je dat het erg per kind verschilt. Maar nu ik kolf neemt jongste het soms met muesli, omdat het zo lekker zoet is.
Ik wil soms wel stoppen met kolven, maar als ik die blije koppies zie, geniet ik er toch erg van.
Misschien kun je je dochter wat vaker uit logeren sturen?

Paasei

Paasei

01-09-2018 om 13:10

nou..

.. mijn oudste is volwassen en woont niet meer thuis, maar als ie even langskomt..
Pff kom op zeg, doe normaal.. dit is een trol toch hoop ik..??

Ff serieus; borstvoeding is door moeder natuur bedoeld voor baby's die nog niet zelf kunnen eten. Trek je eigen conclusie.

Pirata

Pirata

01-09-2018 om 13:13

serieus??

Dat méén je niet hoop ik.

Emmawee

Emmawee

01-09-2018 om 13:22

Nou...

Ik niet. Heb me rotgelachen om de reactie van Gwendolyn en dacht ik doe lekker mee. Heb zelf wel veel langer borstvoeding gegeven dan wat Paasei suggereert, maar dit is echt mafheid in geschriften.

Pirata

Pirata

01-09-2018 om 13:27

Emmawee

Oef!

je andere kinderen

Ik zag in je andere post dat je nog meer kinderen hebt, Die hebben ook vást niet zo lang borstvoeding gekregen.,,.. of wel??
Wie weet kan de zoon die worstelt met crossdressing er wat van zeggen of de oudere zus waarvan hij de kleren aantrekt. Krijg nu er een beetje iebelig gevoel van...

Gwendolyn

Gwendolyn

01-09-2018 om 16:44

Haha

Natuurlijk neem ik die Miranda niet serieus, ik had ook de posts gelezen over de andere kinderen. Ze heeft denk ik geen kinderen, wel een hoop fantasie. Het is tenslotte nog vakantie he?

Ad Hombre

Ad Hombre

01-09-2018 om 17:01

Heel normaal hoor


https://www.youtube.com/watch?v=3uDuwD7sSzo

(met die moeder liep het overigens niet goed af)

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-09-2018 om 19:37

Dank u dames

Mijn avond is weer goed...

Jammer Miranda, je was goed op weg met je crossdressing post.

Emmawee, you made my day

'Ben weer gaan kolven', daar heb ik mij om bescheurd.

Nu heb ik mijn tweeling tot drie maanden voor hun derde verjaardag bv gegeven, maar zo bont als dit heb ik het niet gemaakt:


https://www.youtube.com/watch?v=tyHm8oqkOB0

skik

Emmawee

Emmawee

01-09-2018 om 23:18

Skik

En jij de mijne! Little Brittain inderdaad. Ik wist dat ik ooit zoiets had gezien, maar kon er niet meer opkomen.

Plop

Plop

15-09-2018 om 13:54

Ik werd oprecht misselijk

En dacht: jee er lopen er echt nog veel los en onbehandeld rond. Dat is ook zo maar toch gelukkig íets minder dan ik zojuist dacht.😥

juf Ank

juf Ank

15-09-2018 om 14:01

emmawee

Met `11 jaar al gestopt? Hij mist echt belangrijke stoffen hoor, kun je hem niet terug aan de borst krijgen? Daar zijn methodes voor he!

Emmawee

Emmawee

15-09-2018 om 14:15

Juf Ank

Hoewel het voor de ontwikkeling van de mondmotoriek wel beter zou zijn als hij live zou drinken, ben ik allang blij dat hij nog wat antistoffen binnenkrijgt nu hij soms de gekolfde versie neemt.
Ik ben misschien een slechte moeder, maar ik kan het niet meer opbrengen om erin te investeren hem weer terug aan de borst te krijgen.

Marinade

Marinade

15-09-2018 om 16:07

En de papa dan?

Mannen kunnen ook een lactatieproces op gang krijgen, Emma. Beetje doorzetten, maar dan heb je ook wat

Gaat het wel om mensenmelk? Of bedoel je een bekertje met melk uit de winkel?

Inck

Inck

07-08-2021 om 16:17

Minouk schreef op 06-08-2021 om 22:27:

Gaat het wel om mensenmelk? Of bedoel je een bekertje met melk uit de winkel?

Dit is een (troll)topic uit 2018 met een topicstarter die maar 4 berichten heeft geschreven. Ik vermoed dat er geen reactie meer komt 😄.

Paasei schreef op 01-09-2018 om 13:10:

nou..

.. mijn oudste is volwassen en woont niet meer thuis, maar als ie even langskomt..
Pff kom op zeg, doe normaal.. dit is een trol toch hoop ik..??

Ff serieus; borstvoeding is door moeder natuur bedoeld voor baby's die nog niet zelf kunnen eten. Trek je eigen conclusie.

Haha ik dacht hetzelfde. 

Koemelk is ook borstvoeding Alleen slecht voor het klimaat

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.