Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Rin

Rin

08-09-2011 om 21:17

Buikje zit dwars...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tanja

Tanja

11-09-2011 om 17:04

Dit is

trouwens een reactie op shan
Ik heb gekeken naar de bmi van je jonste, maar hij geeft aan dat hij wat overgwicht heeft, niet dat hij naar obesitas neigt.
Dus dat valt best mee.

Levensverwachting

even reageren op de opmerking over levensverwachting, want daar hou ik me in mijn werk veel mee bezig. Die stijgt niet meer. Absoluut niet en relatief ook niet. We dalen in de 'ranglijsten' en overgewicht speelt daar een behoorlijk rol in.
Loes

Dikke buik is lelijk?

Hoe komt een kind van 6 erbij dat een dikke buik lelijk is? Die van mij heeft ook een dikke buik en vindt 'm mooi? Wie praat haar die volwassen schoonheidsidealen en complexen aan? School?
Loes

Elisa Gemani

Elisa Gemani

13-09-2011 om 20:14

Buikje

Los van of een dikke buik nu mooi of lelijk is, het is gewoonweg niet gezond. Vrouwen kunnen ook bijv. beter een peer-vorm zijn dan een appel omdat buikvet veel ongezonder is dan bijv. vet op de heupen. Veel buikvet hebben betekent vaak ook veel vet om de interne buik-organen en dit levert een behoorlijk gezondheidsrisico op.
En als een buikje het gevolg is van een slechte houding is het ook zaak om die houding te verbeteren. Goede buik- en rompspieren vormen als het ware het "korset" van je lichaam en dragen zo bij aan een betere houding en verminderde belasting van andere spieren, pezen, botten en gewrichten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.