Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

de groep 8-musical van dit seizoen

Ha (groot)ouders! Schoolmusical bekeken dit seizoen? Hier een kleinzoon die douanemedewerker speelde in Happy Holidays. Leuke zangnummers waarin de zaal kon meedoen. Vliegschaamte was niet aan de orde, alle belevenissen speelden op een klein vliegveld. 
En nu zomervakantie en straks aan de slag als brugpieper. Wat vliegt de tijd.

mijn dochter heeft dinsdag de musical. Ook happy holidays! Ze heeft twee redelijk grote rollen. Zwendelaar en reporter. Ik ben heel benieuwd! Onze oudste dus we gaan het beleven! 
Ja brugpieper ik vind het heel wat! heeft je kleinzoon er al zin in?

leuk! Hier zoon (oudste) maar ze maken een film ipv musical. Rampenkamp. Ben heel benieuwd. 

Hier doet heel groep 7 (combi klas) mee met de musical omdat er heel veel rollen in zitten, sterren heet het stuk

Druk met instuderen en liedjes zingen.
Ben benieuwd 

Bij oudste zoon hebben ze vorig jaar een film ervan gemaakt 

bij dochter op school hebben ze ook happy holidays! Hingen al allemaal zelfgemaakte posters 😇
Maar dochter zit nog in de onderbouw, duurt nog even. 

Ik mag deze week bij mijn jongste neefje gaan kijken.Ik vond de musicals van mijn eigen kinderen heel speciaal, dus ik verheug me er wel op. 

Bijtje82

Bijtje82

02-07-2023 om 21:59

De oudste hier heeft met de klas een film gemaakt. Geen idee nog waar hij over gaat. Volgens mij iets met een meester ofzo.

Ik maak dit jaar met groep 8 zelf de musical.
Heel erg leuk om te doen. Ze zijn allemaal zo enthousiast! Iedereen precies de rol(len) die ze willen met net zoveel tekst als ze willen. Eigen gemaakte liedjes (wel op bestaande muziek haha). Nog 2 weken om te oefenen en alles af te maken.

Veel plezier met de musicals kijken voor alle ouders/opa's/oma's/andere genodigde!   

Ik heb die vorig jaar gezien, denk ik? Iets met dat er een vliegreis gewonnen werd? Of is het een andere? 

hier ook happy holidays, wat leuk om te lezen dat het zo’n nationale musical is.

net de musical gehad. Was echt zo leuk! Kinderen deden het super goed. Hard gepraat en gezongen. Ben echt trots op mijn dochter. Vanaf groep 3 zei ze al, ik doe niet mee en ze stond er! Twee grote rollen! Prachtig!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.