Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Drynites

Wat zijn jullie ervaringen en meningen over drynites. Wij gaan binnenkort op vakantie en onze zoon plast nog in bed. Wie kan ons dit aanraden? Anderen tips of merken zijn ook welkom


Mark2.0 schreef op 28-06-2023 om 17:10:

[..]

Dat is namelijk oom het probleem ze worden te kleine hij past niet meer zo makkelijk in deze luiers en zijn we opzoek naar anderen die wel goed passen. Daarom zijn diverse merken goed. Wij hebben nog geen ervaring met drynites gehad daarom deze vraag.

Dan zou ik een pak Drynites kopen en thuis proberen of dat goed gaat, zo niet dan kun je andere merken proberen.

Mark2.0

Mark2.0

29-06-2023 om 15:59 Topicstarter

gaan we zeker doen. Dit weekend kijken hoe het bevalt. Zijn er nog anderen merken die handig zijn voor ouderen kinderen? Dan neem ik die ook gelijk mee om te kijken of dat beter is

beste mark, wij hebben een zoon van 8 bijna 9 die helaas ook het zelfde probleem heeft als uw zoon. We zijn lang opzoek geweest naar een oplossing helaas is dat nog niet gelukt. Waardoor we voor de nachten hebben gekozem voor een luier. Wij gebruikte eerst de luierbroekjes van drynites helaas lekte deze soms aan de zijkant. Daardoor hebben wij vaak voor thuis en op de camping gekozen voor de speciale luier voor ouderen kinderen. Dit is de abri form junior. Voor bijvoorbeeld een kamp of een avond logeren gebruiken wij wel nog de luierbroekjes

Wij hebben hier ook 2 zoons van 12 en 14 die beide nog in bed plassen. Zij dragen beide tena slip active fit small/medium maxi. 

Hier een kind wat met 7 jaar zindelijk is geworden. Tot die tijd hebben wij drynites en ninjamas gebruikt, die werkten allebei heel goed. En ze zaten dan ook echt knettervol 's ochtends, ze plaste vaak 2x/nacht. Andere nachtluiers lekte ze altijd bij door, dus ik kan deze 2 allebei aanraden 

Mark2.0

Mark2.0

03-12-2023 om 19:00 Topicstarter

bedankt voor het delen van jullie ervaring. Helaas hier nog steeds niet droog.

Mark2.0

Mark2.0

03-12-2023 om 19:02 Topicstarter

Ferry-star schreef op 03-12-2023 om 04:54:

Wij hebben hier ook 2 zoons van 12 en 14 die beide nog in bed plassen. Zij dragen beide tena slip active fit small/medium maxi.

Hoe doen jullie dat met bijvoorbeeld logeren?

Kijk eens voor een groen edelsteentje tegen bedplassen (even googlen). Ik weet dat het zweverig klinkt maar ik plaste ook nog best lang in bed en ondanks dat ik er niet in geloofde droeg ik hem als ketting die ik van mijn vader ooit kreeg (en hij weer van een kennis) en ik heb nooit meer in bed geplast. Iedereen die ik dit aanraad heeft tot nu toe dezelfde ervaring. Voor vakanties zou ik voor nu lekker makkelijk voor drynights gaan. Om nog een luier om te doen bij een 7 jarige vind ik ook wat gek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.