Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ZwijsenOuders.nl

ZwijsenOuders.nl

23-09-2009 om 11:00

Een betrokken ouder? Die zit op ZwijsenOuders.nl

[ Betaald bericht ]

ZwijsenOuders.nl is hét nieuwe platform voor betrokken ouders met kinderen op de basisschool. Je vindt er een antwoord op al je vragen. Het is de place-to-be voor tips, ervaringen en adviezen van andere ouders én deskundigen. Je kunt er chatten, een gezinsdagboek bijhouden, lezen ervaren en leren.

Kom nu naar ZwijsenOuders.nl, meld je aan en ontvang als welkomstcadeau een hippe magneetfotolijst.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

23-09-2009 om 11:30

Heerlijk

Vooral de onuitgesproken suggestie dat je géén betrokken ouder bent als je hiervoor vriendelijk bedankt.

Linda99

Linda99

23-09-2009 om 13:04

Inderdaad

Sluit me bij Sancy aan....enne, alle betrokken ouders zijn toch al hier bij OOL te vinden

Daarbij heb ik zelf niet echt de behoefte om me aan te sluiten bij een forum met een commerciële insteek zoals deze uitgeverij.

Prulletje

Prulletje

23-09-2009 om 13:07

Heel betrokken

Ik ben een heel betrokken ouder. Die vooral probeert haar kinderen duidelijk te maken dat je erg moet oppassen met "sluik"reclame. Ik vind het trouwens ook heel erg brutaal om een oproep op "ons" forum te doen. Dat voldoet namelijk al prima, op alle genoemde punten.
Redactie, ik weet het, betaalde oproepen zijn heel fijn voor jullie. Maar die vind ik nou weer net het enige minpunt aan OOL...

Prulletje

Succes

het ziet er wel leuk uit die website beter dan de layout van oo, ik heb zelf alleen geen behoefte aan nog meer forum of 'kinderinfosites'.

Grinnik

De formulering had wat handiger gekund, inderdaad Ik heb ook even snel gekeken. Het is best leuk, maar eigenlijk zie ik voor mezelf niet veel toegevoegde waarde. In feite zoek ik naast Ouders Online vooral sites waar ik (zonder me te hoeven registreren!) veel informatie kan vinden op het moment dat ik die nodig heb.

Rafelkap

Rafelkap

23-09-2009 om 17:48

Ach

ik houd het toch maar op ool Het is meer een site om produkten te verkopen, leuke kalender overigens. En een hippe magneetfotolijst, nee dat trekt me niet

Ik struikel

over de naam. Ik krijg het er niet uit zwijsenouders. 'wij sen ouders' op z'n amsterdams?, 'wijs en ouders?' maar wat doet die z er dan?

Verder vind ik het juist wel slim om hier een betaald bericht te plaatsen. Persoonlijk heb ik echter geen tijd en zin om er nog een opvoedforum bij te doen.

Silone, simpel

Zwijsen is een uitgeverij, die zich richt op basisschoolleerlingen (Boekje van Paul van Loon in huis? Ze leveren ook veel schoolmaterialen, net als concurrent Malmberg)

O ja joh

Nu je 't zegt. Maar ja, hoeveel onnozelheid kun je verwachten van iemand die vanochtend druk bezig was met papperassen en een potlood op het werk, vervolgens minutenlang het potlood heeft gezocht, om vervolgens vanavond het potlood terug te vinden in haar haarknotje

Leuke tas hoor

Vorig jaar kreeg je een leuke tas (daar scoor je mee in Indonesie )
Maar op zich best handige informatie te vinden als op e school van je kinderen Zwijsenmaterialen gebruikt worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.