Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Geen behoefte aan groepjes


Mijn oudste kwam na een verhuizing in zo'n klas terecht waarin sinds de kleuterbouw een groepje ouders met kinderen die veel bij elkaar over de vloer kwamen. Met het husselen van de groepen ,na de kleuters en groep 3,  was die groep kinderen  steeds  intact gelaten en zat  zo'n beetje integraal in de groep 5 waarin mijn zoon instroomde. Gezellig voor die mensen, minder voor mijn zoon. Merkwaardige move ook van die school. Denk ook niet dat het toevallig was, een aantal ouders was ook vrij promintent aanwezig in die school. 

ruteli9

ruteli9

16-05-2022 om 20:56 Topicstarter

thanks voor jullie reacties. Voor mij bevestiging dat ik wel iets meer mag loslaten. Dit weet ik ook wel, maar het dan ook nog doen. Ik heb wel een klein gesprekje gevoerd met dochter en merk dat zij er niet zo mee zit. Het is overigens een vriendschap tussen moeders, ontstaan door meiden die eerst alleen met elkaar in de klas zaten. Later is er gehusseld en kwam mijn dochter er onder andere bij. In het groepje is er ook al wat gedoe en toen ik nog meer meeging, kreeg ik dat mee. Heb van meerdere moeders hun verhaal gehoord en wil er niet tussen zitten, geen zin in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.