Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Gezocht: panty voor dochter

Hoi!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar onderstaande panty, maar dan ZONDER voetstuk eraan.

4360181_01_001.jpg?sw=529&sh=600&sm=fit&sfrm=png&bgcolor=F5F5F5



Dochter wil alleen jurken aan en tot op heden deed ik de leggings van de zeeman eronder. Maat 98/104 zit haar prima om de benen en heupen maar werden nu in de lengte te kort. Alleen de maat groter van de legging zit haar om te benen ben te los en dat staat niet mooi.

Ik dacht dus misschien is een panty beter (elastisch, sluit strakker aan, enz), maar dochter wil er dan geen voetstuk aan. Voor vrouwen zie ik die panty’s tot op de enkel wel, maar voor meisjes niet.

Iemand tips waar dit wel te koop is? Of tips voor leggings die heel smal vallen. Echt voor een kippekontje en spillebenen? 😅 BVD!

koop die panty en knip de sokjes eraf
 Doe ik ook altijd, dan zakken ze niet na een uur al omlaag zodat je kruis tussen je bovenbenen hangt 

Koekie1980 schreef op 08-10-2023 om 11:10:

koop die panty en knip de sokjes eraf
Doe ik ook altijd, dan zakken ze niet na een uur al omlaag zodat je kruis tussen je bovenbenen hangt

Ik heb vrij lange benen en deed dat vroeger bij panty's. Geen succes, de randen krullen dan om. Bij een "echte" voetloze panty is die rand afgewerkt met een strakkere, geweven band.

Is een voetloze balletpanty iets?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.