Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-05-2010 om 13:19
N.a.v het draadje hierboven(scoren van een gitaar) kwam ik op het idee om hier eens een vraag neer te zetten. Mijn zoon is in maart 7 geworden en het lijkt hem leuk om gitaar te leren spelen. Nu vraag ik me af...is hij niet wat te jong? En ik heb al op de website van 2 muziekscholen gekeken en ik schrik van de prijzen. Nu kun je kiezen uit prive les van een half uur of samen spelen met een ander. Wat is wijsheid? Wie heeft hier ervaring mee?
03-05-2010 om 16:04
Particulier
Mijn vriendin geeft ook gitaarles aan zulke jonge kinderen. Niks mis mee dus. Haar prijzen zijn lager dan van een muziekschool. Ik zou dus eerst in die richting zoeken. Bij gebleken talent kun je hem altijd nog naar een muziekschool laten gaan. Als je nog een gitaar moet kopen zou ik beginnen met een kindergitaar.
04-05-2010 om 15:49
Dank je wel maar...
waar vind je iemand die dat doet? Ik heb al op internet gekeken maar zie alleen de muziekscholen staan.
05-05-2010 om 16:53
Dat is het lastige
Dat soort mensen vind je vaak via mond op mondreclame.
Ik heb net bij Google 'Gitaarles Woonplaats' ingevuld en kwam toch ook gitaarlessen tegen van studenten en zo. Met de nadrukkelijke vermelding dat het goedkoper was dan bij de muziekschool.
11-05-2010 om 14:34
Via via
Hoi Mop
Mijn zoon heeft ook jaren les gehad op de muziekschool. Nu hebben we via via een leraar gezocht. Mijn zoon was 8 jaar toen hij begon.