Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Mop

Mop

03-05-2010 om 13:19

Gitaarlessen voor zoon

N.a.v het draadje hierboven(scoren van een gitaar) kwam ik op het idee om hier eens een vraag neer te zetten. Mijn zoon is in maart 7 geworden en het lijkt hem leuk om gitaar te leren spelen. Nu vraag ik me af...is hij niet wat te jong? En ik heb al op de website van 2 muziekscholen gekeken en ik schrik van de prijzen. Nu kun je kiezen uit prive les van een half uur of samen spelen met een ander. Wat is wijsheid? Wie heeft hier ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

03-05-2010 om 16:04

Particulier

Mijn vriendin geeft ook gitaarles aan zulke jonge kinderen. Niks mis mee dus. Haar prijzen zijn lager dan van een muziekschool. Ik zou dus eerst in die richting zoeken. Bij gebleken talent kun je hem altijd nog naar een muziekschool laten gaan. Als je nog een gitaar moet kopen zou ik beginnen met een kindergitaar.

Mop

Mop

04-05-2010 om 15:49

Dank je wel maar...

waar vind je iemand die dat doet? Ik heb al op internet gekeken maar zie alleen de muziekscholen staan.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2010 om 16:53

Dat is het lastige

Dat soort mensen vind je vaak via mond op mondreclame.
Ik heb net bij Google 'Gitaarles Woonplaats' ingevuld en kwam toch ook gitaarlessen tegen van studenten en zo. Met de nadrukkelijke vermelding dat het goedkoper was dan bij de muziekschool.

Diensten

Via marktplaats - diensten en vakmensen - zoeken op gitaar

Sawo

Sawo

11-05-2010 om 14:34

Via via

Hoi Mop

Mijn zoon heeft ook jaren les gehad op de muziekschool. Nu hebben we via via een leraar gezocht. Mijn zoon was 8 jaar toen hij begon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.