Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lisbeth

lisbeth

27-07-2012 om 10:17

Hoe belangrijk vinden jullie sporten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vereniging

De 'uren' kosten gewoon allemaal 'even veel' of je nu in een kleine groep zit (meer bewegen voor ouderen of de selectie) of in een grote groep (de recreanten). Ik vermoed dat de kosten verdeeld worden uit sociaal oogpunt. Iedereen betaald even veel per uur.
De bedragen die jij noemt betaald oudste voor de sportschool, is dus erg duur...maar oudste betaald 1 bedrag en mag daarvoor net zo vaak komen als ze wil, op elk uur dat het open is (is doorgaans altijd, tot 22.00 uur, alleen zondag gesloten) en alle apparaten die er staan gebruiken, alle lessen volgen en inclusief tennisbaan, sauna,klein zwembadje, douche etc.
Dus als je dat berekend aan het aantal uren dat je er gebruik van mag maken is het weer niet duur...Meestal gaat oudste 2 tot 3 keer per week, dus dan valt het weer mee...en voor haar handiger, met bijbaan, druk leven, is vrije keus om te gaan gewoon praktisch, de meeste lessen worden ook vaker per week gegeven,kan je dinsdagavond niet, dan ga je donderdagavond...
groeten albana

willem

willem

16-08-2012 om 22:53

Ik snap het niet ...

Het gaat om 'verplicht' sporten en 'leuk' vinden. maar wat is dat nou als een kind jong is?

Hier één die een hele goede fijne motoriek had, maar een matige grove motoriek. Vanaf z'n 4e ging hij ('verplicht') naar judo, waar z'n grove motoriek behoorlijk van opgeknapt is. Maar als hij van te voren steeds buikpijn had gehad, had ik het niet 4 jaar volgehouden om hem naar de les 6 km verderop te brengen. Terwijl hij wél die 4 jaar lang af en toe zei dat hij het 'niet leuk' vond en geen zin had om te gaan. Tijdens de les straalde het plezier er echter vanaf. Inmiddels voetbalt hij ook (zijn eigen keuze) en omdat ik het nodig vind dat hij kennismaakt met muziekles, mocht hij van judo af mits hij op muziekles gaat (voor minimaal een jaar). Dat gaan we dus komend schooljaar proberen (voetbal én muziek). Na komend schooljaar zien we wel verder. Maar nog steeds blijft voor mij de grens tussen 'verplicht' en stimuleren erg vaag.

Groet, Willem

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.