Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
karin

karin

08-10-2009 om 19:14

Is de v tech camera het geld waard?

Ons dochtertje wordt bijna 4 en ze wi graag een v tech camera,maar hij is vrij prijzig en ten deze enkele jaren terug op de markt kwam,bleken de foto's vrij onduidelijk te zijn,las ik toen op internet bij recensies,maar misschien is het nieuwe model wel beter,heeft er iemand ervaringen mee of je deze aan kan schaffen,dat het de moeite waard is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
karin

karin

08-10-2009 om 19:18

Ik bedoel de kidizoom van v tech

ik bedoel de kidizoom van tech

angel3

angel3

09-10-2009 om 08:15

Mmm

inderdaad het model dat ik ken van vorig jaar daarvan waren de fotos slecht en je kon ze niet goed opslaan (zijn we nooit achteregekomen) hoe dat moest en de batterijen waren binnen no time leeg.
Ik zag nu bij Bart Smit een kleine digi camera van tomtech. Niet duur (weet niet precies hoeveel) . Ziet er meer uit als een volwassen camera. Is dat niet wat?

100%mama

100%mama

09-10-2009 om 14:57

Mwah

Hier kreeg zoonlief hem met zijn verjaardag (5). De eerste weken werden we continue op de foto gezet en dan heerlijk bewerkt, nu is de lol er af en ligt hij in de kast. Overigens is het wel zo dat als ze hem laten vallen hij echt niet kapot is, hahaha, uit eerste hand vernomen!

Hier

is dochter 4 geworden vorige maand en ze wilde altijd ontzettend graag foto's maken met onze camera's..... maar dat willen wij liever niet. We hebben toen op marktplaats gekeken en voor 15 euro een olympus camera gekocht. Heel simpel dingetje maar maakt erg mooie foto's. Ze kan er perfect mee overweg. Nu moet ik zeggen dat het een heel verantwoordelijk grietje is en altijd keurig eerst het key koord om haar nek doet voor ze gaat fotograferen. Ze heeft er echt lol in. Weet precies hoe je foto's terug moet kijken, weg moet gooien, zoomen, etc....... ze leren zo snel. Waarom dan zo'n camera kopen waar geen mooie foto's uit komen???
Succes met je beslissing

Meerdere mogelijkheden

Hier een zoontje van 4,5 jaar in bezit van een Vtech kiddiezoom. Fotograferen was in het begin een groot succes, het klopt dat de foto's van minder kwaliteit zijn dan je zou wensen. Afdrukken en opslaan gebeurt dus ook niet meer. Maar de kiddiezoom kan zoveel meer...Spelletjes spelen, liedjes luisteren die je eerst zelf op een geheugenkaartje zet. Foto's bewerken op het toestel, papa en opa krijgen steevast een baard of een gekke bril op hun hoofd. Gestuitert is hij ook al meerdere malen maar hij werkt nog steeds. Het enige grote nadeel, bij het vele gebruikt tijdens de vakantie(lange autorit, vliegreis etc,) het kreng vreet batterijen. Hier dus al met al een heel groot succes maar niet alleen om zn fotofunctie.

Fatima

Fatima

11-10-2009 om 09:36

Beschermde apparaten

Ik vraag me altijd af of kinderen met dit soort apparaten niet vergeten te leren dat je het niet moet laten vallen. Wat heb je er aan om een kind iets te geven wat niet stuk kan vallen zodat het kind ook niet leert hoe je daar mee om moet gaan?

100%mama

100%mama

14-10-2009 om 10:51

Omdat

het kinderen zijn die nu eenmaal dingen sneller laten vallen. In dit geval is het dan niet gelijk stuk en dat vin dik best handig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.