Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderpartijtje pony huren wat vinden jullie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-10-2010 om 23:01

eten na afloop doet niemand hier meer. Wordt toch vaak niet opgegeten. Net als taart vooraf, daar lust de helft niet of ze worden misselijk.
Gewoon een leuke gezamelijke activiteit en dan met een snoepzakje weer naar huis.

Dendy

Vic

Vic

30-10-2010 om 23:48

Ideeën

Oudste heeft wel eens een kookfeestje gehad in het Pannenkoekenhuisje naast Thijsse's Hof (http://www.kidshen.nl/). Ook wel eens bij een pizzeria in Haarlem, maar weet niet meer welke. Of bowlen met dan patatjes eten en disco daarna. Zelf heb ik wel eens een feestje gedaan bij Stal Jasper. Dat is wel wat verder rijden maar het was super georganiseerd. Jammer dat het uitgerekend mijn eigen kind was dat van de spanning wagenziek werd

Sawo

Sawo

31-10-2010 om 10:49

Nog meer ideeen

Hoi Manda

Ontdekplek Haarlem, cruquius museum of teyler museum. Alle 3 geschikt voor goedkope leuke kinderfeestjes ook voor meisjes.

groet

Sandra

zomaar een naam

zomaar een naam

31-10-2010 om 11:14

Make up feestje

Vaak kan je iemand inhuren voor z'n Make up feestje.
Mijn dochter is een keer op z'n feestje geweest daar kwam toen een mevrouw met allerlei Make up en nagelak. Volgens mij mochten de meiden elkaar toen opmaken.
Gisteren was ze op een feestje en daar kwam iemand met een hele berg kraaltjes en zei ging met de kinderen kettingen en armbanden maken mijn dochter vond het heel erg leuk.

Guinevere

Guinevere

31-10-2010 om 11:48

Meidenfeestjes

Hoe gaat dat dan met de jongensvriendjes, op zo'n feestje met make-up of kraaltjes? Hoewel je met kralen wellicht nog wel iets stoers kunt fabriceren.

Manda Rijn

Manda Rijn

31-10-2010 om 14:16 Topicstarter

Dank

voor alle tips !!

En het wordt waarschijnlijk Stal Jasper, die manege lijkt mij indd veel leuker dan de manege hier in de buurt en voor dezelfde prijs heb je dan 3 pony's voor 6 meisjes ipv 1 pony en 2,5 uur ipv 2 uur. Wel een klein half uur rijden wat ik vrij lang vind maar ik ga ze eens emailen.

Frans Hals is E 110,- en zoiets doet mijn docher elk jaar in het Rijksmuseum in Amsterdam al (heel leuk, echt een aanrader wel van te voren voor opgeven !). Ontdekplek zat om de hoek bij ons vorige huis en daar is dochter al regelmatig geweest, het partijtjes programma is nu ook anders dan vroeger, valt dus af. Pizza bakken was E 150. Ik kan geen makeup mevrouw in Haarlem vinden die voor een bedrag wat ik nog leuk vind langs komt met al haar spullen. De Toneelschuur heeft ook geen voorstellingen midden Februari.

zomaar een naam

zomaar een naam

31-10-2010 om 15:01

Guinevere

Bij zowel het Make up als het kralenfeestje waren geen jongens. Zelf heeft mijn dochter altijd wel 1 of 2 jongens dus wij hebben zelf nog nooit z'n feestje gegeven.

Hier overigens ook een keer een feestje op de manege met 8 kinderen en 4 pony's waarbij ze allemaal een half uur mochten rijden. Na afloop wilden er gelijk een paar op paardrijden waarvan er 1 ook echt op paardrijden is gegaan. Mijn eigen dochter reed al paard.

Toch nog reactie

Zie dat je al wat anders overwogen hebt en besloten hebt. Dat lijkt mij zeer wijs. Ik heb zelf een paard en daar rijden mijn kids op. Ik zou echt te never nooit niet mijn kinderen op een wildvreemde shet zetten op de stoep of een volledig vrij grasveldje in de buurt. Heb de laatste tijd al genoeg verhalen gehoord van meiden met superbetrouwbare pony's die rijdend langs de weg verongelukt zijn met hun eigen pown.

Een shet is en blijft een vluchtdier, ook al is ie nog zo verkeersmak. Heb het zelf gemerkt met een superlief betrouwbaar verzorgshetje die we gehad hebben. Echt 1000% verkeersmak. Zat mijn zoon op, lekker langs een rustig weggetje wandelingetje maken. Komt er ineens een grote trekker langs. Geen probleem voor deze shet hoor! Tot die eikel gaat toeteren vlak naast me. Shet verschoot er dus mooi wel van, want DAT had ie niet verwacht. Nu zat zoon gelukkig stevig genoeg erop en was het slechts een hup opzij en ietsjes omhoog. Maar toch...

Dus doe zoiets idd mooi in de veiligere omgeving van een manege met een bak waar je in kan laten rijden etc. Maar nooit zomaar even op de stoep ergens in een dorp of stad. Snap ook niet dat iemand zoiets aanbiedt eigenlijk. Ze neemt nogal wat verantwoordelijkheid op zich!

Manege

Hoi Manda,
toch nog ff over de manege. Mijn dochter heeft laatst een feestje gehad bij Naaldenhof in Bentveld. Daar rijden ze in de bak op een paard(je) onder begeleiding. Mogen ze kunstjes doen op het paard. Verder limo, cake, schilderijtje maken.
Zij vond het erg leuk, ik vond het wat rommelig allemaal (maar was er niet bij).
Het waren allemaal meisjes van 6 jaar trouwens.

Wat ook leuk schijnt te zijn is in Haarlem centrum: workshop zeepjes maken, workshop cake decoreren, workshop sieraden maken. Dat kun je natuurlijk wel in de winter doen.

Gr. Wiggie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.