Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

kledij


Ik ben ook al lang geleden gestopt met kopen waar ze over twijfelen, want dan trekken ze het toch niet aan. Gewoon laten dragen wat hij wil dus. En ik zie hordes jongens in trainingsbroek dus hij valt niet uit de toon bij de rest. 

Temet schreef op 12-12-2022 om 14:55:

Of het etiket zelf is van een prettig zacht stofje, maar het is vastgenaaid met een soort scherp nylon visdraad. Waarom toch, mensen?
Maar goed, daar is het tornmesje voor uitgevonden.

Idd dat nylon draadje! Heel irritant. Ik ben ook altijd in de weer met tornmesjes en ben erachter dat sokken lekkerder zitten als je ze binnenstebuiten aan doet (dan heb je geen rare naden namelijk)

Bijtje82

Bijtje82

12-12-2022 om 19:11

1968 schreef op 12-12-2022 om 16:28:

[..]

Idd dat nylon draadje! Heel irritant. Ik ben ook altijd in de weer met tornmesjes en ben erachter dat sokken lekkerder zitten als je ze binnenstebuiten aan doet (dan heb je geen rare naden namelijk)

Je kunt ook naadloze sokken kopen 

2 uitdagende zonen...

Oeps... te snel gegaan.
2 uitdagende zonen. Nu komt het op mij ook wat dominant over als je zegt dat hij zijn kleding voor de volgende dag zelf mag uitkiezen... 'met jouw goedkeuring , natuurlijk'.

Ik vraag me af of je die strijd misschien wat opzoekt door te weinig ruimte te geven. Ik vind eigenlijk dat een kind zelf zijn of haar kleding moet kunnen uitkiezen in de winkel, met uiteraard een prijsgrens van jou.

Ik heb nog niet de leeftijd gevonden maar zo mogelijk zou ik hem kleedgeld geven en het hem lekker laten uit zoeken!

Bijtje82 schreef op 12-12-2022 om 19:11:

[..]

Je kunt ook naadloze sokken kopen

oh wist niet eens dat dat bestond, maar ja, het binnenstebuiten dragen werkt zo goed, dat ik ook nooit behoefte heb gehad om daar naar te zoeken. (je ziet het toch praktisch niet, dat ze binnenste buiten zitten)

Passend bij de weersomstandigheden? Ja ik adviseer wel, maar als ze dan toch met blote voeten in de sandalen rond het vriespunt naar school wil? Ga vooral je gang.

Mijn enige eis, in de afgelopen twintig jaar, is dat het schoon en heel is.

Poezenmeisje schreef op 12-12-2022 om 20:03:

Mijn enige eis, in de afgelopen twintig jaar, is dat het schoon en heel is.

Plus dat het mijn of meer de goede maat is.  Ik moet nodig met de 17 jarige lange snijboon nieuwe "bovenkanten" kopen.  Veel goed dat uit de kast kwam toen het koud begin te worden heeft te korte mouwen. De hoodies die we deze zomer kochten passen nog maar er zijn heel wat longsleeves die te kort zijn geworden. Even door de toetsweek heen en dan gaan we. 

Pippeltje schreef op 12-12-2022 om 19:22:



Ik heb nog niet de leeftijd gevonden maar zo mogelijk zou ik hem kleedgeld geven en het hem lekker laten uit zoeken!

Ik vermoed ergens tussen de 4 en 12 jaar ivm forumcategorie basisschoolleeftijd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.