Home » Forum » Knuffeldoekje

Knuffeldoekje

8 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Patriesie
Knuffeldoekje

Tot welke leeftijd hadden/hebben jullie kids een knuffeldoekje? Mijn dochter is 9 jaar en ik heb net via marktplaats een "nieuw" knuffeldoekje gekocht omdat 1 van haar 2 doekjes versleten is. De andere is een aantal jaren geleden al vervangen. Hebben jullie kids nog een knuffie?

NoLife
:)

Mijn zoon van 11 heeft er nog wel eentje maar mijn dochter van 14 niet.

Kopzorg
Bijna 15

Dochter heeft, om krul te kunnen behouden voor later, rond haar 14e krul in een doos gedaan. Sindsdien slaapt ze zonder knuffel.
Zoon heeft rond zijn 13e een moeilijke periode gehad qua gezondheid. In het ziekenhuis waren kwak, woef, en snuf niet mee maar bij thuiskomst was hij wel blij dat ze nog in zijn bed lagen. Ze liggen nu keurig op een rijtje ingevouwen in een sloop (een soort eigen bedje) naast zijn kussen. Begin 2020 wordt zoon 15.

Als ze er zelf aan toe zijn nemen ze wel afstand van hun knuffel.

mijk
zoon heeft ze

ergens rond zijn 13e opgegeven dochter wordt 15 in januari en is daar nog niet aan toe. Zelf was ik 29 toen ik klaar was met bas de beer. Hij was mee naar ziekenhuis toen ik de kinderen baarde (ik sliep niet als ik niets vasthield). Dus het kan alle kanten op. De Volkskrant had vorig jaar een fotoserie van allerlei volwassen mensen met hun knuffel.

Misdreavus
heel verschillend

Mijn zoon was toen hij 8 was heel boos dat ik zijn knuffel had ingepakt toen hij ging logeren, die hoefde echt niet mee. En het was een logeerpartij bij oma, die daar helemaal geen mening over zou hebben, niet bij een vriendje dat het stom zou kunnen vinden, hij wilde echt zelf niet. Geen idee hoe lang hij er al niet meer mee sliep.
Hij heeft er wel een paar die hij wil bewaren, maar ze worden niet meer gebruikt.

Mijn dochter heeft een enorme collectie knuffels, maar haar lievelingsknuffel die ze heeft sinds ze baby was en waar 6 reserve exemplaren van in huis zijn,maar dat is niet hetzelfde, die heeft ze nog steeds standaard vast als ze gaat slapen, hoewel hij nu wel heel erg begint te slijten, dus ze durft niet meer zo goed. Dochter is bijna 15

Misdreavus
oh en ikzelf

Ik ben 43 en heb 2 knuffels bij me in bed. de ene heb ik nu bijna 15 jaar en de andere 6 jaar.
Ik zou kunnen doen alsof het gewoon iets is om vast te houden, maar ik hecht me er ook echt wel aan. Toen mijn dochter net geboren was, raakte ik mijn toenmalige knuffel kwijt, dat was een heel klein konijntje. Nergens meer te vinden en ik kon alleen maar verzinnen dat hij was weggegooid met het kraammatras. Daar ben ik echt wel heel erg verdrietig om geweest, tranen met tuiten.
Een week later ging ik voor het eerst naar buiten, trok mijn laarzen aan en voor in mijn rechterlaars vond ik mijn konijntje terug.

juf Ank
en hier

stuurde mijn zoon op zijn 16 foto's van zijn knuffel naar zijn vriend van 22 die er eentje van de zijne stuurde....

Dymo
cult

Bij mijn dochter was het op de middelbare school juist hip als je je knuffel meenam op kamp. Kreeg ik foto's van Poes in de tent en op de omringende luchtbedden ook allemaal knuffels.
Poes ligt nu eenzaam in het bed van dochter hier thuis, dochter nam hem niet mee toen ze op kamers ging op haar 19e. Arme Poes.