Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke/gênante uitspraken van je kinderen


Morgan-Salander schreef op 06-08-2022 om 10:18:

Meer een actie dan een uitspraak, maar ik vind hem hilarisch....

We ontbijten met zijn vieren, mijn vriend en ik en Puberto en Puberella. Puberto had de tv aanstaan op het kanaal waarop je kan streamen en tijdens het ontbijt zette hij de skatevideo die hij aan het kijken was op pauze. Wanneer je dan te lang niks doet schakelt Google Chrome de video op een gegeven moment uit en gaat de screensaver aan.

Na het ontbijt gaat Puberto naar het toilet. Ineens horen we met zijn drieën geluid uit de tv komen. Puberto streamt vanuit de badkamer een tekenfilmpje met Ron Weasly die "Wingardium leviosa" zegt en vervolgens zie je bij Hermione haar tovernaarsgewaad omhoog gaan en zie je haar onderbroek😂🤣.

Ik snap deze niet 😶 

Wat heeft dat verhaal over wie aan het ontbijt zat en dat zoon filmpjes kijkt over skaters en dat Google chrome een screensaver inschakelt te maken met het 2e deel? 

Of is het alleen maar: puberzoon zette vanmorgen een tekenfilm op waar je een onderbroek kon zien

Maar ja, dat is niet grappig. En er zijn wel 5 likes. Dus ik denk dat ik de clou mis. Verlos mij!

alhambra

alhambra

07-08-2022 om 20:57 Topicstarter

Ik denk dat hij dit filmpje nooit bewust had gestreamt naar de tv maar dat men nu per ongeluk toch zag wat hij keek.

Caramelzeezoutchocola schreef op 07-08-2022 om 18:30:

[..]

Van je dochter een grappige opmerking, van je nichtje een rare opmerking. Was het zo’n bijzonder (kort)jurkje dan dat ze dat zei?

Welnee, rok kwam tot net boven mijn knieën. Maar het was een stof met glinsterende draad erdoor. Mijn dochter vindt hem prachtig. Maar die is dan ook helemaal gek van glitter.

Mijn familie en commentaar op wat ik doe/zeg/draag, het is een never ending story. 

We zijn aan het beeldbellen met de kinderen (die verbleven elders) De jongste wil iets laten zien dat hij eerst nog even moet ophalen. Hij geeft de telefoon aan broer en zegt "hou jij hun zolang even bezig?"

alhambra schreef op 07-08-2022 om 20:57:

Ik denk dat hij dit filmpje nooit bewust had gestreamt naar de tv maar dat men nu per ongeluk toch zag wat hij keek.

Ow, op die manier! Dat zal het zijn idd.

vandaag vroeg ik of dochter het leuk vond met het kindje die ook in de speelkeuken zat waar zij aan het spelen was. "Nee, die had een hele andere levertijd"

Ze bedoelde dat ze een hele andere leeftijd had dan haar en het spelen samen daardoor minder leuk vond.

Envelop schreef op 08-08-2022 om 18:30:

vandaag vroeg ik of dochter het leuk vond met het kindje die ook in de speelkeuken zat waar zij aan het spelen was. "Nee, die had een hele andere levertijd"

Ze bedoelde dat ze een hele andere leeftijd had dan haar en het spelen samen daardoor minder leuk vond.

tja, jij bestelt zeker bij een snelbezorger, en dat ander kind was een iets tragere thuisbezorging gewend

Meesje schreef op 07-08-2022 om 20:47:

[..]

Ik snap deze niet 😶

Wat heeft dat verhaal over wie aan het ontbijt zat en dat zoon filmpjes kijkt over skaters en dat Google chrome een screensaver inschakelt te maken met het 2e deel?

Of is het alleen maar: puberzoon zette vanmorgen een tekenfilm op waar je een onderbroek kon zien

Maar ja, dat is niet grappig. En er zijn wel 5 likes. Dus ik denk dat ik de clou mis. Verlos mij!

Omdat de telefoon van puberzoon nog op streamen naar tv stond (maar hij dat zelf was vergeten) kon iedereen in de kamer waar de tv stond meekijken met het filmpje dat hij stiekem/privé dacht te kijken. Inhoud van het filmpje was daarbij onschuldig stout, wat het wel extra grappig maakt

madee schreef op 09-08-2022 om 11:03:

[..]

Omdat de telefoon van puberzoon nog op streamen naar tv stond (maar hij dat zelf was vergeten) kon iedereen in de kamer waar de tv stond meekijken met het filmpje dat hij stiekem/privé dacht te kijken. Inhoud van het filmpje was daarbij onschuldig stout, wat het wel extra grappig maakt

Dank je. Alhambra had het ook al uitgelegd idd. Puberzoon streamde per ongeluk een filmpje zal het idd moeten zijn. 

Ik heb er eentje die hier thuis nog vaak voorbij komt als we door het bos lopen of een storm is geweest. 

We zaten een keer in de auto en door een harde storm was een enorme boom omgewaaid. Dochter (jaartje of 3) wees en zei; kijk mama! Die boom laat zijn onderkant aan ons zien 

Bijtje82

Bijtje82

27-08-2022 om 21:03

Oudste zoon komt net naar me toe met een zelfverzonnen raadsel.
Mam, eerst ontploft het en daarna laat het je schrikken. 

Kind van 4 vanavond: Mam, ik moet echt eten anders ga ik helemaal slap dood. Kijk maar (stort zich vol drama zijwaarts op de bank en blijft languit liggen)

Ik was bij de oncoloog en had mijn peuter (3) mee. Aan het eind van het gesprek vraagt de arts ‘heb je nog vragen?’. Zegt mijn zoon: ‘ja ikke wel. Heb jij ook een piemel?’. Gênant momentje…

Bijtje82 schreef op 27-08-2022 om 21:03:

Oudste zoon komt net naar me toe met een zelfverzonnen raadsel.
Mam, eerst ontploft het en daarna laat het je schrikken.

Geen idee....

Bijtje82

Bijtje82

28-08-2022 om 08:00

madee schreef op 27-08-2022 om 23:20:

[..]

Geen idee....

Bamboe. 😁 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.