Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

29-07-2011 om 21:39

Leuke uitspraken

we lopen vandaag al enkele uren in een prachtig moeras in West-Estland, alleen zijn er veel muggen en horzels en zelf de Off+ werkt niet optimaal. Zoon (9) heeft er last van en vindt het niet meer leuk. Op een gegeven moment hoor ik hem zachtjes in zichzelf praten: "hoe alsjeblieft op met prikken, ik kan er ook niets aan doen dat ik hier moet lopen van mijn ouders"....

Sinilind

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

31-07-2011 om 11:09

Zoon

is niet zo lekker, moet toch even douchen, dus ik help hem even met wassen. Net als vroeger zeg maar.Zoon laat het zich heerlijk aanl;eunen.
Kom ik bij het gedeelte piemel en billen, het lijkt ineens of hij wakker wordt en dan zegt hij kordaat:

'zo is het genoeg mam! Je bevindt je nu op priveterrein, wil je gauw ophouden?'

Vic

Vic

31-07-2011 om 22:16

Netjes praten

Gevoelsmatig is jongste nog een kleuter, maar met de helft van de zomervakantie achter de rug verhuis ik toch maar naar basisschoolleeftijd.
Dochter moet er regelmatig op gewezen worden dat ze netjes praat, zegt soms dingen als 'hij heb een koekie gehad'. Vanmiddag vroeg ik haar of ze smarties wilde, waarop dochter antwoordde: 'Dat zijn smartJES, mama'. Tikje brutaal, maar wel grappig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.