Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-10-2013 om 22:48
Even naar aanleiding van een ander draadje, waarin ik opperde dat ik sinds een dik jaar inmiddels mijn pinpas meegeef aan mijn oudste als hij een boodschap moet doen. Dit kan variëren van even wat halen in de supermarkt voor mij tot naar de stad gaan om iets wat hij nodig heeft naar school. Ik vind het wel leuk om hierover verder te praten. Ik vind het zoveel idealer dan contant geld....alleen al omdat je dat niet altijd in huis hebt als er iets gekocht moet worden. Zijn er meer ouders die dit zo doen? Ik merk in mijn omgeving wel eens wat verbazing over 'zoveel vertrouwen' in mijn kind. Terwijl ik, ja ik vertrouw hem gewoon. Bovendien is het checkbaar via internetbankieren.
08-11-2013 om 23:53
Het staat in de voorwaarden, maar het is niet strafbaar, het heft alleen je recht op teruggave op. En ja, de bank ziet terugwerkend direct dat er gepind is na overlijden.
Loes
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.