Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Meningokokken sepsis

zijn er ouders die ervaring hebben met kinderen die sepsis kregen bij meningokokken? Onze dochter van 10 is zwaar ziek en ze zal zoals t nu er uit ziet delen van haar ledematen misschien moeten misssen.  Het is een onwerkelijke tijd. We leven in een donkere tunnel.   Karinka

Wat verschrikkelijk en verdrietig!  Ik brand ook een kaarsje voor jullie 

Dit is om stil van te worden. Wat zeg je tegen een moeder wiens kind voor dergelijke ingreep staat? Als een kind lijdt, lijden de ouders dubbel. Ik wens je de superbeste dokters toe, Karinka, en weet dat de wetenschap héél ver staat om de gevolgen te behandelen. 

Oneindig veel sterkte, moed en waar mogelijk ook momenten van rust.

Wat een harde boodschap Karinka. Afschuwelijk om mee te maken. Ik wens je heel veel liefde en kracht voor jullie gezin om dit door te maken. 

Karinka schreef op 21-08-2026 om 22:37:

lieve mensen, ze vecht keihard. Maar de necrose is heftig. De artsen hebben nu deels zicht op wat er weggenomen moet worden op kortere termijn. Ze willen dan kijken of dat genoeg is en zonodig later meer doen. Volgende week maandag zal haar rechteronderbeen deels worden geamputeerd en ook vingers van haar linkerhand.

Kan even niet de juiste woorden vinden. Een nachtmerrie als ouders. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. 

heel veel sterkte en kracht lieve Karinka 🩷 mega dikke knuffel van afstand 🧸

wat onmogelijk zwaar! Heel veel sterkte.

Wat ontzettend moeilijk. Vreselijk. 
geen woorden…

pfff een hele dikke knuffel voor jou, je dochter en iedereen die om jullie heen staat! Wat een vreselijke operatie staat haar te wachten. Ik wens jullie alle kracht toe 

wat vreselijk heel veel sterkte voor jullie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.