Karinka
16-08-2026 om 00:02
Meningokokken sepsis
zijn er ouders die ervaring hebben met kinderen die sepsis kregen bij meningokokken? Onze dochter van 10 is zwaar ziek en ze zal zoals t nu er uit ziet delen van haar ledematen misschien moeten misssen. Het is een onwerkelijke tijd. We leven in een donkere tunnel. Karinka
Zazo
26-08-2026 om 23:34
Wat een ongelooflijk heftige tijd voor jullie. Ik wens je dochter heel veel kracht en jullie allemaal heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.♥️
Happyapple
27-08-2026 om 07:12
Allemachtig ik weet niet wat ik moet zeggen. Het klinkt zo heftig. Sterkte
Chipndale
27-08-2026 om 07:33
ach wat is dit toch erg! Ik wens jullie en jullie meisje heel veel strerkte
Tjilp
27-08-2026 om 07:42
Een kaarsje voor jullie in deze stikdonkere tijd. Kracht en moed om door te gaan!!
MamaE
27-08-2026 om 08:06
Wat een nachtmerrie. Heel veel kracht en sterkte. Hopelijk heeft ze niet te veel pijn en is dit genoeg om de necrose te stoppen.
letterkoekje
27-08-2026 om 08:07
Zo iets wens je je ergste vijand niet toe. Wat moet er door zo'n kinderhoofdje gaan!!!
Hoe vreselijk deze situatie ook is, TO, jullie hebben haar nog en zij heeft jullie nog. In onvoorstelbare omstandigheden maar jullie hebben jullie lieve en mooie dochter niet moeten afgeven. En wat er ook aan haar lichaam gebeurt, ze zal altijd jullie mooie meisje blijven. Beseft ze zelf wat er bij haar gebeurd is?
Ik wens jullie allemaal moed om te blijven vechten en sterkte om dit te aanvaarden en hoop dat het slechtste nieuws nu achter de rug is.
Eindeloos warme en innige knuffel!
Wolverg
27-08-2026 om 08:39
Wat hartverscheurend! Jullie lieve meisje wat zullen jullie je machteloos voelen. Heel, heel veel sterkte! Ik denk aan jullie.
Wie weet kan na de nu kritische periode iets opgestart worden dat we allemaal iets opsturen voor jullie lieve meisje als ze dat zou waarderen.
ToetieToover
27-08-2026 om 09:10
Wat vreselijk voor jullie gezin. En zo te lezen blijft het nog spannend met haar rechterhand. 
Moyrrie
27-08-2026 om 09:17
Wat ontzettend heftig dat zij en jullie dit mee moeten maken. En het blijft nog spannend. Hopelijk kan ze haar rechterhand houden. Ik brand nog steeds een kaarsje voor jullie dochter. 
sonj@
27-08-2026 om 09:39
Wat afschuwelijk voor jullie meisje en voor jullie. Ik krijg er kippenvel van bij het lezen van je bericht.
Heel veel sterkte🕯💜
ArianneH
27-08-2026 om 09:45
Wolverg schreef op 27-08-2026 om 08:39:
Wat hartverscheurend! Jullie lieve meisje wat zullen jullie je machteloos voelen. Heel, heel veel sterkte! Ik denk aan jullie.
Wie weet kan na de nu kritische periode iets opgestart worden dat we allemaal iets opsturen voor jullie lieve meisje als ze dat zou waarderen.
Wolverg, wat een lief en goed idee. Ik doe graag mee, inderdaad lijkt me dat goed om te doen als dochter stabiel is en door de eerste heftige periode is, maar TO laat maar weten als jij denkt dat onze attenties je dochter goed zullen doen.
Daarbij nog een tip: je hoeft haar naam en adres niet hier op het forum te plaatsen. Je kan iedereen die iets wil doen vragen om jou een persoonlijk bericht te sturen en dan kan je die gegevens terugsturen.
Zo verdrietig wat zij en jullie moeten mee maken. Hopelijk kan haar rechterhand behouden blijven en hoeft ze niet teveel operaties meer te ondergaan.
Heel veel sterkte. Ben in gedachte bij jullie.♥️