Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Karin

Karin

27-02-2011 om 23:54

Met kinderen in amsterdam wonen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
klaver

klaver

05-03-2011 om 11:11

Jaaa die villa's ...

En straks met het nieuwe Andreascomplex liggen ze ook nog in een leuke leefbare buurt met wellicht winkels etc.

Amsterdam noord

is ontzettend in ontwikkeling met een mega mooie nieuwe wijk aan het IJ. Ik woon daar vlakbij, in een heel oud buurtje en dat bevalt heel goed. Ik ben hier in 1998 komen wonen met toen nog mijn vriend (nu al jaren mijn man) en ik kom uit een dorp in West-Friesland. Ik heb echt het gevoel dat ik nu nog steeds in een dorpje woon. De drukte begint bij de rotonde en daar heb ik geen last van, omdat het geluid van het verkeer zo ver niet draagt.

Mijn meiden zijn 6 en 10 en ik maak me geen zorgen over school straks, de middelbare, bedoel ik. Ik hoop dat wel ze een goeie school in de buurt vinden, het water over zou voor mij niet nodig zijn, maar ja, als het moet dan moet het. Ze groeien hier op en ze zijn niet anders gewend.

Vroeger ging ik 1x per jaar met mijn ouders naar Amsterdam om te winkelen en ik heb altijd gezegd dat ik nooit in Amsterdam zou willen wonen. Zooooo druk en alles, maar ja, toen kende ik Amsterdam Noord nog niet

Succes met alles, ik hoop dat jullie er samen uit komen.

liora

liora

06-03-2011 om 21:37

Adam en eva

Nu op NL2, niet goed als je Amsterdam mist!

Gevaren zijn overal

In de provincie wordt meer gerookt, meer gedronken, liggen vaker kinderen in een alcoholcoma, kan je overreden worden door een trekker, kan je q-koorts oplopen....

Begeleid je kinderen, maak ze weerbaar, begrens ze, en ga lekker in de stad wonen zou ik zeggen.

Lukke (moeder in Utrecht stad)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.