Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Nintendo spel kinderen


Dochter speelt op de switch vooral Mario kart en Mario Party. Mario Party is ook geweldig om met meer mensen te doen. 

Knus

Knus

28-04-2023 om 13:33 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 28-04-2023 om 00:53:

Minecraft is een beetje vergelijkbaar met Roblox. (Of eigenlijk is het andersom).
Wil je dat ze samen een spel kunnen spelen of maakt dat niet zoveel uit?
Momenteel is hier Dreamlight Valley een enorme hit. Dat is een Disney-spel. Dat speel je alleen.
Voor samen: Super Mario Bros U Deluxe, Just Dance, Kirby en de vergeten vallei

of je schaft een tijdelijk abonnement aan voor Nintendo Online en dan kunnen ze alle spellen van de oudere Nintendo consoles spelen zoals allerlei varianten van Mario, Zelda, kirby, donkey kong en veel meer.

Ik keek even, een tijdelijk abbonement is ook wel te doen. Kost niet zo veel, dacht dat dat veel duurder was. 

Weet iemand of de uitbreiding van Mario kart dan ook in het abbonement zit? Of moet je dan weer extra iets afsluiten?

1 van de kinderen heeft minecraft voor op de Nintendo maar vind daar niet zo veel aan.

Verschillende Mario en kirby spelletjes 
Kirby is favoriet
En ook the legend of zelda spelen ze graag 

Knus

Knus

28-04-2023 om 18:03 Topicstarter

Ik zie dat de Mario games in de aanbieding zijn, van €60 naar €40. Denk dat ik voor Mario  deluxe ga.

hier veel Minecraft, dat doet zoon van 9 met vriendjes die dan thuis op hun eigen computer zitten ( hoeft niet perse een switch te zijn) verder heeft hij Splatoon al een tijdje maar dat kan niet samen. We hebben ook Mario Cart maar die laatste 2 komen nooit meer aan de beurt. Sommige vrienden hebben just Dance èn zusjes en als dat wordt gespeeld doet hij graag mee
Maar hij is Minecraft all the way... ( En daarnaast Roblox)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.