Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Podcasts voor kinderen

Mijn dochter van zes (bijna zeven) luistert sinds kort met veel plezier naar de podcasts van het jeugdjournaal. We rijden deze week van onze vakantiebestemming naar huis en ik vroeg me af of iemand nog tips heeft voor andere leuke podcasts voor kinderen? Alvast bedankt 😊

https://www.jmouders.nl/leukste-podcasts-voor-kinderen/

ik vond daarvan het klokhuis en de dieren podcast ook heel leuk.
De podcast over boeken is ook heel leuk maar alleen als je daarna naar de bieb kan 

Missie voelspriet
Het kokhuis; onmisbare uitvindingen

Zijn favoriet van bijna 6 jarige zoon. 

Onmisbare uitvindingen is leuk inderdaad. 
Wetenschapje vonden de kinderen ook leuk, zelf ook prima om te luisteren in de auto.
Filosoofje vond ik ook leuk, maar mijn kinderen vonden dat minder.
Sterrins dieren encyclopedie hebben we ook geluisterd.

Op Spotify staan ook luisterboeken / verhalen zoals de waanzinnige boomhut enzo. Ook leuk.

een oud studiegenote van mij maakt een wetenschappelijke podcast voor kinderen: stokstaartjes 

Bosanemoon

Bosanemoon

31-07-2023 om 09:05 Topicstarter

Bedankt voor de tips! Klokhuis en stokstaartjes zou ze denk ik zeker leuk vinden. De andere ga ik ook opzoeken 😊

Apennoten, Ezelsoren en Brul (de podcast van dierenpark Amersfoort).

Sara's mysteries; superleuke podcast waarin sara samen met een kind een 'mysterie' ontrafelt. Ook voor volwassenen erg leuk, ik pink regelmatig een klein traantje van ontroering weg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.