Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Prachtige uitspraken

Al heel vaak staat hier een draadje over mooie uitspraken van de kinderen, en ik wil er vandaag weer eentje starten.
We lezen voor het slapen gaan een stukje uit de kinderbijbel. Mijn knulletje van 10 kijkt moeilijk en merkt op: "Maar Mama, als Jezus nou Christus heet van z'n achternaam, dan moet z'n vader toch óók zo heten?"


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

09-03-2011 om 09:28

Doordenken

Wederom jongste (8).

"Mem, denk jij wel eens door?". Wat bedoel je? "Nou, doordenken, je weet wel. Bijvoorbeeld: Heb je lekker gewipt. En dan doordenken".

Ik doe alsof mijn neus bloedt. Hoe bedoel je?

"Nou, doordenken, dat is dat je overal seks van maakt. Je moet gewoon net zo lang doordenken totdat het seks is".

Aha.

"Maar dat kan haast met alles, wist je dat? Bijvoorbeeld zo'n gewoonwoordje als HET. Even doordenken: Heb je HET al gedaan. En wat dacht je van: Ik heb er zin in. ER! ER is dan hetzelfde als HET!"

Margje

Ilva

Ilva

09-03-2011 om 09:31

Haha margje

Jeetje en dan pas 8 jaar. Dat wordt nog wat in de toekomst. Haha!

joos

joos

09-03-2011 om 18:19

Bloeddruk

In verband met lage bloeddruk eet ik op aanraden van de arts een zout dropje. Dochter (7) vraagt waarom. Ik leg iets uit over lage bloeddruk en dat zout dan helpt. Maar, zeg ik er bij, de meeste mensen hebben juist last van hoge bloeddruk. O, zegt ze, dan moeten die zeker peperdropjes eten.

Ontbijtje

Daarnet bij ontbijt: brood, nèt voldoende, hagelslag op, vleeswaren op, pasta op, jam op, boter krap aan genoeg, appelstroop mwoh nog een restje...
Zoon: "Zo hé mam, lekker ontbijtje, jij trekt echt alles uit de kast he?"

ayla

ayla

10-03-2011 om 11:26

Kruimelbaard

dochter gisteravond:

Mama mijn kruimelbaard is gelukkig bijna weg

krentenbaard bedoel je zeker.....

bibi63

bibi63

10-03-2011 om 19:42

Hahahaha silone

Die is grappig! Zeker jaartje of 12?
Gr. Bibi

soepstengel

soepstengel

10-03-2011 om 21:38

Gooise vrouwen

zoon hoort over de gooise vrouwen en vraagt waarom dat zo heet; "je gooit vrouwen toch niet weg?"

Bibi

Tja brugklas hè? Sarcastische humor

Verlossing

Zoon (10): "In mei gaat juf met zwangerschapsverlos."

En later: "Ik fietste zo hard van school naar huis dat ik bijna viel. Ik kon mijn trappers niet meer inhalen."

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.