Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
buzz

buzz

03-12-2011 om 06:31

Sinterklaas journaal pppfff

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

05-12-2011 om 08:21

Ik vond het dit jaar ook minder leuk

dan anders maar die vlag was hier wel hilarisch. We vierden zaterdag sint bij mijn ouders en mijn vader had op verzoek van dochter de vlag uitgehangen (hij is een enorme sinterklaasfan en wist ook precies waar het over ging). Onze pakjesavond werd voortdurend onderbroken door geïnteresseerde buren die zich afvroegen wat er voor feestelijks aan de hand was...

MIjk

Chippie

Chippie

05-12-2011 om 09:52

Rommelpiet

Ik snap niet dat er ieder jaar een Rommelpiet langs moet komen. Er zijn toch ook Kaplapieten, Preciespieten (die strooien pepernoten precies in de vorm van de eerste letter van een kind, heel knap!), Verstoppieten, Versierpieten, Inpakpieten (paar stoeltjes etc inpakken), etc?

Preciespiet (ot)

Pff, Preciespiet is hier gister thuis langsgeweest, samen met Sint. Die Piet schept er elk jaar weer genoegen in om zoveel mogelijk strooigoed precies ónder de bank te strooien. Hij staat er met handenvol op te mikken, het glijdt ook zo lekker over de gladde houten vloer, als ware het een sjoelbak. Hij had weer erg veel lol met zichzelf. Dat wordt vandaag dus alles van de plaats halen om te vegen.

skik

Rafelkap

Rafelkap

05-12-2011 om 11:33

Skik -ot-

Wist je dat muizen dol zijn op pepernoten? Misschien hoef je niet meer te vegen

buzz

buzz

05-12-2011 om 14:43

Idee!

die vlag vooruit, en dat precies strooien, ook best.
Maar pfff is pietenmutsen kwijt niet genoeg elende. Het is al spannend genoeg allemaal.
Als iedereen nu eens een mailtje stuurt die het wel erg warrig, veel, elendig, spannend enz vind naar het sinterklaas journaal, dan denken ze volgende keer misschien beter na!

Rafelkap en p

Rafel: ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietweten!

P: gelukkig krijgen de kinderen allemaal ook nog handenvol uitgedeeld hoor, ze hoeven het strooigoed niet onder de bank vandaan te pulken. Hij doet het namelijk echt alleen om mij te pesten...

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.